אא

וירג'ין נחתה בנמל ת"א: מה אמר ברנסון על ויס?

אחרי שנחת, נישק את אדמת הקודש, השתתף בכנס יזמות וקפץ לשוק הפשפשים, סר ריצ'רד ברנסון, מייסד וירג'ין אטלנטיק, חתם את ביקורו כאן במסיבה רבת משתתפים בנמל ת"א. "הדבר המצער במסיבות שאני לא באמת יכול לנהל שיחה עם אנשים כי כולם רוצים תמונה"

ריצ'רד ברנסון עם דיילות חברת וירג'ין אטלנטיק שבבעלותו. צילום: יח"צ וירג'ין ריצ'רד ברנסון עם דיילות חברת וירג'ין אטלנטיק שבבעלותו. צילום: יח"צ וירג'ין

סר ריצ'רד ברנסון, מייסד חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק, הגיע אמש (ה') ל"מסיבת הסיום" של ביקורו הקצרצר בישראל (יומיים) לרגל השקת הקו החדש של החברה, כשהוא לבוש במעיל עור שחור. כן, גם בגיל 69, ברנסון הוא הרוק סטאר של עולם התעופה בזכות הלוק, ההומור הבריטי וההון האישי המוערך בכ-5 מיליארד דולר.

 

                                                                                                                     צילום וידיאו: ספיר פרץ זילברמן   עף על גריי גוס. סר ריצ'רד ברנסון. צילום: איציק בירן   כשהפסיד בהתערבות בשנת 2013, שימש כדיילת בטיסה. גילח את רגליו, התאפר ולבש חצאית צמודה. ברנסון באירוע אמש עם שתי דיילות וירג'ין אטלנטיק. צילום: איציק בירן   את האירוע, שהתקיים ב-ARCA בנמל ת"א, קישטו סלבס ישראלים כמו אמני האשליות, אורי גלר וליאור סושרד; מאמן הכדורגל, אברהם גרנט; כדרוגלן העבר, אייל ברקוביץ; אושיית הטלוויזיה, ארז טל; השף, שאול בן אדרת ואחרים. גם בכירים מענף התיירות והתעופה היו בין המוזמנים לנשנש פיש אנד צ'יפס, שווארמה במיני פיתה או סתם להקפיץ גריי גוס: דוד פתאל, בעל רשת מלונות הנושאת את שמו; אלון נטע, מנכ"ל אייר פראנס-קלמ בישראל; קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א; רענן בן בסט, מנכ"ל החברה הגיאוגרפית; אחישי גל, בעלי איסתא; ארז שמול, בעלי תלמה; גיא מלמד, מנכ"ל אופקים גלובל תיירות; ניר דגן, מנכ"ל ארקיע; ניק בטלס, מנהל הפעילות של וירג'ין אטלנטיק בישראל; נחמה רונן, יו"ר חברת ממן, אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות שהגיע עם רעייתו ישר מקפריסין ונוספים.  

לא לדאוג, יש לו בית מלון גם באנגליה. המלונאי דוד פתאל. צילום: איציק בירן   נפגוש אותך בטיסת וירג'ין לליגה האנגלית? גיא מלמד, מנכ"ל אופקים גלובל תיירות. צילום: ספיר פרץ זילברמן   את פני האורחים בכניסה למתחם האירועים בנמל, קידם עופר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן, נציגת וירג'ין אטלנטיק בישראל.   עפר ריינהרדט, מנכ"ל ממן אוויאיישן וניק בטלס, מנהל הפעילות של וירג'ין אטלנטיק בישראל. צילום: איציק בירן   וכאן בטלס וריינהרדט עם הצוות הישראלי של וירג'ין אטלנטיק. צילום: איציק בירן

 גם למגזר העסקי הייתה נציגות באירוע: גיל שווייד, מייסד והבעלים של צ'ק פויינט; אייל ולדמן; שרון רוזנברג, מנכ"לית חברת ה. שטרן; לאון קופלר; לני רקאנטי, התעשיין דן פרופר ואחרים. נצפו גם שגריר בריטניה בישראל, ניל וויגן; דנה ויס, אחותו של שי ויס, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק הבריטית.

"נהדר להיות פה", אמר ברנסון מעל הבמה. "מה שמצער אותי במסיבות שאני לא יכול לנהל שיחה עם אנשים. כולם רוצים תמונה ולכן אני לא באמת יכול לדבר עם אנשים. אבל, אגיד לכם מה, אם אצליח לנהל שיחה עם מישהו כאן בהמשך הוא יקבל כרטיס טיסה חינם ללונדון". ועל שי ויס, הישראלי שממנכ"ל את וירג'ין אטלנטיק הבריטית, אמר ברנסון: הוא איבד לי הון ועשה לי הון, ועכשיו הוא יעשה לי עוד הון".  

"הוא איבד לי הון ועשה לי הון". ברנסון על שי וייס, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק. צילום: איציק בירן   יש דימיון. האחים שי ודנה ויס. צילום: איציק בירן   נחמה רונן, יו"ר ממן והפרופרים. צילום: איציק בירן   בלי אשליות. אורי גלר וליאור סושרד. ואם תסתכלו טוב תראו מאחורה גם את קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א ישרראל. צילום: איציק בירן   אלון נטע, מנכ"ל אייר פראנס-קלמ ישראל. למי שלא יודע, אייר פראנס-קלמ שותפה של ברנסון. צילום: ספיר פרץ זילברמן   התמנגלו. Jimmy Eichelgruen, המנהל האזורי של דלתא למזה״ת ואפריקה, קובי זוסמן, דנה זילברשטיין וארז שמול. צילום: עדי אזולאי  

לונדון ברגע האחרון מישהו? גיורא מנדל, מייסד חוליו עם ירדן שלמור, מנהלת מכירות ופיתוח עסקי ב-labs. צילום: איציק בירן  

גם קואץ' אברהם גרנט היה. צילום: איציק בירן   היה כיף. לונדון מחכה לי. נתראה בשמחות. צילום: איציק בירן  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץכלליוירג'ין אטלנטיקשי ויססר ריצ'ארד ברנסון

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: