אא

ברש״ת נלחמים בתורים: שירות חדש יקצר את תורי הצ׳ק אין למשפחות

בנמל התעופה בן גוריון נלחמים בעומסים ומשיקים שירות חדש למשפחות שטסות בחברות הישראליות

נתב"ג. צילום: פספורטניוז נתב"ג. צילום: פספורטניוז
ברש״ת הודיעו כי בכדי לשפר את תהליך הנוסעים היוצאים ולהקל על העומסים בתחנות השירות בנתב״ג, חברות התעופה הישראליות: אל על, ארקיע וישראייר יבצעו רישום לטיסה (צ׳ק אין) לנציג אחד מהמשפחה הגרעינית (לרבות סבים וסבתות). לאחר הבידוק הבטחוני שיתבצע לכלל המשפחה יחד, ניתן יהיה לבצע תהליך רישום לטיסה באמצעות נציג אחד מהמשפחה בדלפק הרישום לטיסה ושאר המשפחה תמתין באולם שחקים (האולם בו מתבצע גם בידוק כבודת היד) עד לסיום התהליך.

ההכרזה מצטרפת למגזר C בטרמינל 1

נזכיר כי בשבועות האחרונים נרשמים עומסים חריגים בנמל התעופה בן גוריון, שלעיתים אורכים שעתיים. רש״ת וענף התעופה כולו מתמודד אל מול מחסור חסר תקדים בכוח אדם. רש״ת חנכה בחודשים האחרונים את מגזר W המיועד לנוסעים שביצעו צ׳ק-אין אונליין, ברשותם כרטיס עלייה למטוס וטסים עם כבודת יד.

בעקבות הפעילות המוגבלת בנמל התעופה בן גוריון, גם טיסות הלואו קוסט הופעלו מטרמינל 3, וכך הנוסעים שבימים כתיקונם עוברים דרך טרמינל 1, נהנו ממגזר W ומחיסכון של זמן רב. רש״ת הודיעה השבוע כי החל על הפעלת מגזר C בטרמינל 1 לטסים עם כבודת יד בלבד. בדומה למגזר W בטרמינל 3, הזכאים לשירות הינם אלו שביצעו צ׳ק-אין אונליין, מחזיקים בכרטיס עליה למטוס, טסים עם כבודת יד וכמובן – טסים מטרמינל 1 בלבד. לאחר הבידוק הביטחוני ניתן יהיה לעלות לשערי העלייה למטוס מהכניסה מול אזור C.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםרשות שדות התעופהנתב״ג

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: