אא

השטיח המעופף: יוון במוקד

איי יוון הפכו להיות היעד המבוקש ביותר של חברת התיירות המתכוננת להגדיל עוד יותר בעונה הקרובה את סל מוצריה ליעד ואת התנועה מישראל. בשנת 2018 טסו מישראל ליוון וחזרה כ-1.305,747 נוסעים. הנהלת החברה קיימה מפגש עם שרת התיירות של יוון בשבוע שעבר

צילום: אבשלום ששוני צילום: אבשלום ששוני
בשטיח המעופף יעמיקו בשנה הקרובה את הפעילות והשיווק של החברה לאיי יוון השונים. בשטיח המעופף מציינים כי יוון הייתה בשנה האחרונה היעד המבוקש ביותר חברה. במסגרת יריד התיירות IMTM שנערך בשבוע החולף בת"א, נפגשו אנשי השטיח המעופף בראשות המנכ"ל קשדן עם שרת התיירות של יוון, אלנה קונטורה. כעת בחברה כאמור מעוניינים להגדיל עוד יותר את תדירות הטיסות והחבילות שהחברה מוכרת לקהל הנופשים, וקשדן סיפר לאחר הפגישה עם השרה היוונית, כי בחברה נערכים להגדלת התנועה מישראל ליוון בשנה הקרובה והוספת מוצרים לטובת התיירים הישראלים ושיבח את שיתוף הפעולה עם גורמי התיירות של יוון. בשנת 2018 טסו מישראל ליוון ובחזרה כ-1.305,747 נוסעים, שזוהי עלייה של כ-13.5% לעומת שנת 2017 שבכל השנה טסו ליוון וממנה כ-1.149,177 מיליון נוסעים. יוון היוותה כ-5.8% מסך כ-22.347 מיליון הנוסעים שטסו מישראל לחו"ל בשנה החולפת. יוון דורגה במקום השישי מבחינת היעדים המועדפים, ואפשר אף לדרג אותה במקום החמישי, אם לוקחים בחשבון שטורקיה שדורגה במקום הראשון, משמשת בעיקר תחנת מעבר של הנוסעים לשאר היעדים.    צילום: השטיח המעופף בתמונה מימין לשמאל: אורן כהן מוגרי (מנהל השיווק והמכירות בשטיח המעופף), הארי קאלפידיס ואגאליקי צ'ונדרומטידן (משגרירות יוון בישראל), אייל קשדן (מנכ"ל השטיח המעופף),  אלנה קונטורה (שרת התיירות של יוון ), ורדה מריקלה( מנהלת רכש יוון בשטיח המעופף).  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםהשטיח המעופףאייל קשדן

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: