אא

דובאי איירוספייס (DAE) רוכשת 15 מטוסי בואינג 737 MAX

צי מטוסי ה-737-8 של תאגיד התעופה הענק מתרחב ל-37 מטוסים. מנכ״ל דובאי איירוספייס: ״אנו עדים לעלייה במספר מטוסי MAX החוזרים לפעילות בשמיים וצופים התאוששות מהירה בטיסות אוויריות פנימיות ואזוריות"

דובאי איירוספייס (DAE) רוכשת 15 מטוסי בואינג 737 MAX. צילום: יח״צ בואינג דובאי איירוספייס (DAE) רוכשת 15 מטוסי בואינג 737 MAX. צילום: יח״צ בואינג
תאגיד התעופה והליסינג דובאי איירוספייס, שמרכזו בדובאי שבמפרץ, רוכש 15 מטוסי בואינג 737-8 MAX. דובאי איירוספייס (Dubai Aerospace Enterprise = DAE) הוא תאגיד גלובאלי המתמחה ברכישה של מטוסים מחברות תעופה המבקשות לגייס מזומנים והחכרה מיידית של המטוסים לאותן החברות. לתאגיד 437 מטוסים המוחכרים לחברות בכל העולם, ששווים הכולל יותר מ-14 מיליארד דולר. הרכישה החדשה של דובאי איירוספייס, הינה ההשקעה השנייה של התאגיד במטוסי 737 MAX בשנה האחרונה כאשר ברבעון השלישי של שנת 2020, דובאי אירוספייס חתמה על הסכם עם אמריקן איירליינס לרכישה והעברת בעלות של 18 מטוסי 737-8. מאז ההסכם, החכיר התאגיד כ-17 מטוסים לאמריקן איירליינס. פירוז טארפור (Firoz Tarapore), מנכ"ל דובאי איירוספייס אמר: "אנו שמחים להעמיק את מערכת היחסים החזקה שלנו עם יצרנית המטוסים בואינג. עם השלמת העיסקה הנוכחית יהיה התאגיד דובאי איירוספייס הבעלים של 162 מטוסים מתוצרת בואינג. אנו עדים לעלייה במספר מטוסי MAX החוזרים לפעילות בשמיים. אנו בטוחים בהצלחתם של מטוסים אלו וצופים התאוששות מהירה בטיסות אוויריות פנימיות ואזוריות." סגן נשיא בכיר תאגיד בואינג לשיווק ומכירות, איסאן מוניר (Ihssane Mounir), אמר: "דובאי איירוספייס מסייע ללקוחותיו בכל העולם לייעל את הפעילות בכל רחבי העולם. אנו גאים בכך שהתאגיד בחר במטוסי בואינג 737 MAX כמטוסים הטובים והיעילים בעולם, ואנו שמחים כי דגש מיוחד הושם לא רק על ההוצאות התפעוליות של המטוס הזה אלא גם לנתונים הסביבתיים והחברתיים". מטוסי בואינג 737-8, ממשפחת מטוסי בואינג 737 MAX, הם מטוסים מתקדמים בעלי נתונים חסכוניים וגמישים יותר. המטוס מסוגל לטוס למרחק אווירי ללא נחיתה של כ-3,550 מייל, כ-600 מייל יותר מקודמו, מה שמאפשר לחברות התעופה להציע טיסות ליעדים חדשים ארוכי טווח. בהשוואה לקודמיו, דגם ה-737-8 מפחית באופן משמעותי פליטת 2CO, משתמש ב-16% פחות דלק ובכך מפחית עלויות תפעול.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבואינגדובאי איירוספייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: