אא

דור המילניום נגד דור האיקס

74% מבני דור המילניום מעדיפים אירוח בדירות נופש דוגמת Airbnb, זאת לעומת 38% בלבד שמעדיפים כך בקרב דור האיקס המבוגר יותר. כך עולה מסקר שערכה Sabre העולמית. גיא כהן, מנכ"ל Sabre ישראל: "בני דור המילניום יוצרים שינויים בעסקי התיירות שצריך להיערך אליהם"

גיא כהן גיא כהן

74% מבני דור המילניום מעדיפים אירוח בדירות נופש דוגמת Airbnb במהלך נסיעות העסקים שלהם, זאת לעומת 38% בלבד שמעדיפים לנפוש כך בקרב דור האיקס המבוגר יותר. כך עולה מסקר שערכה Sabre העולמית, ענקית תוכנת סליקת כרטיסי טיסה. עוד עולה מהסקר כי למעלה מ-80% מבני דור המילניום ציינו שהם מעוניינים בהארכת נסיעת העסקים שלהם במספר ימים כדי שיוכלו לתור את העיר אליה הם נוסעים. מה שמכונה, Bleisure - שילוב בין עסקים ופנאי שנראה צובר תאוצה בקרב בני דור המילניום.

גיא כהן, מנכ"ל Sabre ישראל אמר בעקבות תוצאות הסקר כי בני דור המילניום יוצרים שינויים בעסקי התיירות שצריך להיערך אליהם. "חברות רבות מתאימות את שרותי התיירות להעדפותיהם של העובדים, הצעירים שמניעים את השינויים הללו". עוד לדבריו, הנוסעים של ימינו, בני דור המילניום, רוצים הכל על פי דרישה. "הציפייה הזו נולדה בעקבות הסיפוק המיידי שהם זוכים לו כמעט בכל היבט אחר של חייהם כצרכנים. עובדים רוצים שהחוויה העסקית שלהם תהיה זהה לזו שהם חווים בחייהם הפרטיים. המשמעות היא, שחברות ואירגונים יצטרכו להתאים את עצמם להרגלי הנסיעות של עובדיהם – הנוסעים".

כהן מוסיף כי ארגונים וחברות יערכו לשינויים המתרחשים בעסקי התיירות. "אנחנו יודעים שעל החברות להתארגן בצורה חדשה לנוכח הרגלי דור המילניום. אבל צריך גם להזהיר: חברות תיירות שתשתמשנה במידע רלבנטי לרעה, תצגנה תכנים דמויי ספאם וכדומה– תקבלנה גב קר מצד הנוסעים ובעיקר מצד הצעירים בני דור המילניום. יש להשתמש במידע בחוכמה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: