אא

שוכרים במקום תיירים: מלון חוף נחשולים מציע שכירות ארוכת טווח. כמה עולה להתעורר כל בוקר ליד הים?

גרים בצפיפות אורבנית חונקת? למלון חוף נחשולים שבחוף דור, מהיפים בארץ, יש הצעה בשבילכם: יחידות נופש בסגנון יווני או סוויטות מעוצבות להשכרה ארוכת טווח. כמה יעלה לכם להתעורר כל בוקר לקול המיית הגלים במשך שבוע ימים, חודש או חודשיים כולל ארוחת בוקר ושירות ניקיון יום-יומי? בדקנו

מלון חוף נחשולים. צילום: אסף פינצ'וק מלון חוף נחשולים. צילום: אסף פינצ'וק
כשהשמיים נסגרו לתיירות נכנסת וגם תיירות הפנים הייתה מוגבלת עקב מגפת הקורונה, התפתחה בבתי מלון בארץ ובעולם מגמה של השכרת חדרי אירוח לטווח ארוך של שבוע ימים ויותר. גם במלון חוף נחשולים, שאימצו את הקונספט, דיווחו אשתקד על איכלוס של עשרות דיירים בחורף 2020 לתקופות שנעו בין שבוע לחודשיים. כעת, בגלל העדר תיירות נכנסת והקיטון בתיירות הפנים על רקע בהלת האומיקרון, מלון חוף נחשולים מחייה שוב את הקונספט תחת השם: "בואו לגור איתנו!" ומציע השכרת יחידות אירוח לתקופות של שבוע, שבועיים, חודש וחודשיים בין החודשים ינואר-פברואר 2021. במלון, השוכן בחוף דור, 152 יחידות אירוח מגוונות לזוגות, לבודדים, למשפחות מתוכם 63 סוויטות, 50 חדרי סטנדרט זוגיים / משפחתיים ו-39 חדרי אירוח כפרי. באחרונה עבר המלון לקונספט יווני, הן בעיצוב ובפלטת הצבעים והן בתפריט.
מלון חוף נחשוליםמלון חוף נחשולים
יחידות אירוח בסגנון יווני. מלון חוף נחשולים. צילום: ניר דוידזון
מלון חוף נחשוליםמלון חוף נחשולים
אגף הסוויטות במלון חוף נחשולים. צילום: ניר דוידזון
מלון חוף נחשוליםמלון חוף נחשולים
אגף הסוויטות במלון חוף נחשולים. צילום: ניר דוידזון

כמה עולה לגור במלון על חוף הים התיכון? 

דמי שכירות לשבוע: בחדר סטנדרט כולל ארוחת בוקר, ניקיון יומי של החדר (מינימום 7 לילות בהרכב גמיש של עד זוג + 3) - 3,000 שקל. תוספת שבועית לחדר בוטיק – 900 שקל. תוספת שבועית לסוויטה – 1,100 שקל. דמי שכירות לחודש: בחדר סטנדרט כולל ארוחת בוקר, ניקיון יומי של החדר (מינימום 7 לילות בהרכב גמיש של עד זוג + 3) - 6,600 שקל. תוספת חודשית לחדר בוטיק – 1,500 שקל. תוספת חודשית לסוויטה – 2,000 שקל.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםמלון חוף נחשולים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: