אא

דלתא איירליינס: משיקה טיסה יומית לניו-יורק מת"א

חברת התעופה האמריקאית מעלה את תדירות הקו בין נתב"ג ל-JFK ניו-יורק והופכות ליומיות. דלתא הינה החברה היחידה מבין החברות האמריקאיות אשר חוסמת את המושב האמצעי ומגבילה בכמות הנוסעים בטיסה

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
חודשיים לאחר חידוש הטיסות של חברת דלתא איירליינס בין תל אביב לניו יורק (JFK), היא מעלה היום (א'), את תדירות הטיסות ליומיות ובכך תפעיל 7 טיסות בשבוע. דלתא מציעה שירות של טיסה ישירה בין ישראל לארצות הברית, ומקפידה על חסימת המושבים האמצעיים והגבלת מספר הנוסעים במטוסי ה-A330 שלה בנתיב הזה (עד 30 בספטמבר 2020) – זאת כדי לסייע בהגנה על בריאותם ובטיחותם של הנוסעים ואנשי הצוות. בחברת התעופה האמריקאית מציינים כי חסימת המושב מתבצעת באופן אוטומטי כדי למנוע שריון של מושבים סמוכים בעת ביצוע הזמנות חדשות. המזמינים 3 מקומות ויותר, שיטוסו בצוותא, יוכלו להזמין מושבים סמוכים כולל מושב אמצעי. "אנחנו יודעים כמה חשוב ללקוחותינו להרגיש בטוחים בעת הטיסה. זוהי תמיד העדיפות הראשונה עבורנו ובמיוחד בזמנים האלה", אומרת אסתי הרשקוביץ, המנהלת המסחרית של חברת דלתא בישראל ובמצרים. "זו הסיבה שאנחנו ממשיכים להגביל את מספר הטסים בכל טיסה ומגדילים את תדירות הטיסות השבועיות שלנו כדי לענות על הביקוש. על מנת להבטיח ללקוחותינו עוד שקט נפשי, אנחנו מציעים במקרה הצורך, גמישות נוספת בתנאי הכרטיסים".
חיטוי במטוס דלתאחיטוי במטוס דלתא
חיטוי במטוס דלתא. צילום: דלתא איירליינס עוד מציינים בדלתא כי החברה מחייבת את העובדים והלקוחות להקפיד על עטיית מסכת פנים או כיסוי מתאים בעת הטיסה. כחלק מהפעילות הנ"ל דלתא אייר ליינס הקימה לא מכבר את חטיבת הניקיון הגלובלית שפעילותה כוללת: חיטוי המטוס לפני כל טיסה. מערכות אוורור חדישות עם מסנני HEPA המנפים יותר מ- 99.99% מן החלקיקים הזעירים הנמצאים באוויר - כולל נגיפים וחיידקים - בכל הטיסות הטרנס-אטלנטיות (ובעיקר בפריסת רשת הטיסות של דלתא). עלייה למטוס מהשורות האחוריות לעבר השורות הקדמיות – זאת על מנת לצמצם עד למינימום את כמות המקרים שבהם הנוסעים יצטרכו לחלוף זה ליד זה. התייעלות בתזמון של מתן שירותי המזון והמשקאות בטיסה. העברת אספקה ישירות ללקוחות, במידת האפשר, כולל חומרים לניקוי ידיים וערכות בריאות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםדלתא איירליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: