אא

דן קיסריה ריזורט מציג: מסעדת פופ אפ תאילנדית

המסעדה של זוג השפים נדב ודניאל, בוגרי התוכנית "MKR המטבח המנצח", תמוקם במסעדת בריכת המלון ותהפוך בחודשי הקיץ למסעדה על טהרת המטבח התאילנדי האותנטי, כאשר בהמשך גם אורחים מבחוץ יוכלו להתארח בהזמנה מראש. ואילו מנות בתפריט?

דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן
תאילנד מגיעה לקיסריה: דן קיסריה ריזורט, משיק מסעדת פופ אפ תאילנדית של זוג השפים נדב ודניאל, בוגרי תוכנית הטלוויזיה המצליחה "MKR המטבח המנצח". הפופ אפ החדש של נדב ודניאל מושק היום (שלישי) במסעדת הבריכה בדן קיסריה ריזורט על טהרת המטבח התאילנדי האותנטי של זוג השפים ותציע לאורחי המלון והחל מה-1/7/21 גם לאורחים מבחוץ בהזמנה מראש, תפריטים ייחודיים ומגוונים של ארוחת צהריים וערב. מתן לרנר, מנכ"ל קיסריה ריזורט, הציע לזוג השפים נדב ודניאל לפתוח את המסעדה שלהם בהמשך להצלחה שנחל סוף שבוע הקולינרי שנערך במלון בחודש מרץ. לרנר מסר: "זה היה חיבור מידי. אוכל תאילנדי שאוכלים בבגד ים, על שפת הבריכה באווירה שכולה חופש ושמחה. פשוט ראינו את התגובה של האורחים במהלך הסופ"ש הקולינרי בו אירחנו את נדב ודניאל והחלטנו שחייבים להמשיך את הקסם."
השפים נדב ודניאל מתוכנית הטלוויזיה ״MKR - המטבח המנצח״השפים נדב ודניאל מתוכנית הטלוויזיה ״MKR - המטבח המנצח״
השפים נדב ודניאל מתוכנית הטלוויזיה ״MKR - המטבח המנצח״. צילום: נדב ולר בין המנות בתפריט: · סלט פפאיה ירוקה – פפאיה ירוקה טרייה, לוביה, שרי, צ'ילי, רוטב דגים, ליים ובוטנים. · Love גיא – פרגית קצוצה, שבבי פרגית מטוגנים, למון גראס, נענע, כוסברה, מלפפון, בצל סגול, צ'ילי תאילנדי ושבבי אורז קלוי. · באן ביף – באן ממולא בבשר פולקה ובצלים מקורמלים בבישול ארוך, קפיר ליים, גלנגל, תמרינדי, בזיל תאי וחמוצים תאילנדיים. · כנפיים מטוגנות בנוסח איסאן – כנפי עוף במרינדה של זרעי כוסברה ורוטב דגים. לצד רוטב נאם ג'ים ג'או וחמוצים. · פאד תאי – אטריות אורז מוקפצות על הווק, גזר, כרוב, נבטים, בצל ירוק, ביצה, רוטב דגים, תמרינדי ובוטנים. לבחירה טופו/פרגית. · קארי מסאמן – תבשיל קארי תאילנדי עשיר, חלב קוקוס, כרובית, תפוחי אדמה, בצל, בוטנים, קריספי שאלוטס, בזיליקום תאילנדי, מוגש לצד אורז מאודה. לבחירה טופו/פרגית/שייטל. זוג השפים נדב ודניאל אמרו על שיתוף הפעולה החדש: "אנחנו מגיעים מעולם האירועים שבו פגשנו את הסועדים שלנו בצורה הכי אינטימית שיש. בקורונה מצאנו אורזים את המנות שלנו בקופסאות ושולחים לקהל שלנו על אופנועים. ההזדמנות לפגוש אותם שוב פנים אל פנים, במקום שבו הם הכי שמחים ופנויים לחוויה של טעמים – מרגשת אותנו מאוד".
קארי צ׳ילי אדום של השפים נדב ודניאלקארי צ׳ילי אדום של השפים נדב ודניאל
מנת קארי צ׳ילי אדום של זוג השפים נדב ודניאל. צילום: איליה מלניקוב

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםדן קיסריה

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: