אא

דניאלה סער מונתה ליו"ר "תלמה נסיעות ותיירות"

בתום שנה וחצי בתפקיד סמנכ"לית החדשנות בחברה, סער מי שעבדה במשך שני עשורים בתפקידים בכירים בקבוצת "לופטהנזה" מונתה ליו"ר תלמה. כפי שכבר פורסם בפספורטניוז, אייה מגן מונתה לתפקיד מנכ"לית "תלמה נסיעות ותיירות"

דניאלה סער. צילום: אלירן אביטל דניאלה סער. צילום: אלירן אביטל

תלמה נסיעות ותיירות" הודיעה היום (שני) על מינויה של דניאלה סער לתפקיד יו"ר.

סער, בעלת תואר ראשון במדעי המדינה באוניברסיטת תל-אביב, כיהנה בשנה וחצי האחרונות בתפקיד סמנכ"לית החדשנות של "תלמה נסיעות ותיירות", עבדה במשך שני עשורים במספר תפקידים בכירים בקבוצת "לופטהנזה".

סער מסרה בתגובה למינוי: 'תלמה' נמצאת בתנופה עסקית וטכנולוגית, ונחשבת לפורצת דרך בתחום ה-Travel-Tech. בהתאם לכך, המהלך הטבעי הוא לגייס מנהלת מנוסה כמו אייה מגן לתפקיד המנכ"לית, ויחד נמשיך להוביל את החברה למחוזות הגבוהים ביותר. אני מאחלת הצלחה ומברכת על כניסתה למשפחת 'תלמה'". בנוסף, כפי שכבר התפרסם בפספורטניוז בשבוע שעבר, הודיעה היום החברה על מינויה הרשמי של אייה מגן, סמנכ"לית המסחר של חברת אף.סי (פליינג קרגו) אקספרס וכמנהלת סניף ישראל אל-על לשעבר, לתפקיד מנכ"לית "תלמה נסיעות ותיירות". אייה מגן, צילום סיוון פר'ג

אייה מגן, מסרה בתגובה: "אני שמחה על ההזדמנות להצטרף לחברה שאחרי גדילה והתפתחות רציפים במשך מספר שנים ממשיכה להיות רעבה לחידושים והצלחות. אני בטוחה שעם הידע והניסיון הקיימים ב'תלמה' ועם אלו שאני מביאה עמי, נכבוש הרבה פסגות חדשות".

 ארז שמול, בעלים ויו"ר קבוצת "תלמה נסיעות ותיירות", ברך על המנויים ומסר: "בפתחה של שנה חדשה, אנו שמחים להודיע על מינויה של אייה מגן למנכ"לית 'תלמה'. אייה מביאה עמה סט כישורים וניסיון רב בענף, ומינוייה הוא נדבך נוסף בתהליך ההתרחבות שהחברה עוברת. בנוסף, לאחר שהובילה בהצלחה תהליכי התחדשות וחדשנות, התואמים את מיצובה של 'תלמה' כשחקן מוביל בתעשיית התיירות בשנה וחצי האחרונות, אנו מברכים על מינויה של דניאלה סער ליו"ר החברה. אני מאחל הצלחה רבה לשתיהן בתפקידים החדשים ובטוח כי הן יבצעו תפקידים חשובים אלו על הצד הטוב ביותר".

 

  תגיות: תלמה נסיעת ותיירות, ארז שמול

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםמנהלים בתנועהארז שמולתלמה נסיעות ותיירות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: