אא

צפו Encore האונייה החדשה של NCL

האונייה החדשה של נוריג'יאן קרוז ליין יצאה להפלגת הבכורה/השקה שלה מנמל ברמרהאבן שבגרמניה עם אלפי סוכני נסיעות ועיתונאים מכל העולם. מה באונייה וכמה עלתה?

האנייה החדשה של NCL ה-Encore. צילום: יחצ האנייה החדשה של NCL ה-Encore. צילום: יחצ
  הושקעו בה כמיליארד דולר. סכום כסף דמיוני שניכר בכל פינה ופינה שלה. וולקאם ל-Encore, אוניית הפאר החדשה של חברת נוריג'יאן קרוז ליין, האונייה ה-17 של תאגיד השיט האמריקני. והיא אכן מפוארת ומפנקת. מה על סיפונה: מתחם ספא עם סאונות, חדר שלג, חדר מלח, חדרי טיפולים, חדר כושר מאובזר למשעי ואזורי הירגעות עם כיסאות מחוממים. צפו בהשקת Encore:

  מתחם הספא החדש באונייה: צילום: NCL   סוויטות חדשות. צילום: NCL   יש גם 36 ברים בהם פאב אירי, בר עם הופעות של להקת קאבר לביטלס, בר וויסקי, בר סיגרים ועוד. יש מגוון בתי קפה כולל סטארבקס. יש חנויות דיוטי פרי, קזינו גדול עם שפע של מכונות מזל, שולחנות בלאק ג'ק ועוד. יש גם תיאטרון עם הופעות ומחזות מוזיקליים משתנים כל ערב.   בר וויסקי. צילום: NCL   מסעדת מנהטן. צילום: NCL   Cagney’s on the Waterfront .צילום: NCL   חצר Haven. צילום: NCL   Skyline Bar צילום: NCL   וכמובן, מגוון רחב של מסעדות. מסעדת The Local. צילום: NCL   American Diner. צילום: NCL   זאת ועוד, באונייה מסלול מרוצי מכוניות קארטינג המתפרס לאורך כל הקומה ה-36. כן באונייה יש 22 קומות ומתחם מציאות מדומה (VR).   מתחם לייזר טאג. צילום: NCL   מסלול המרוצים שעל האונייה. צילום: NCL   האנקור צפויה לשוט ביום ראשון הקרוב מאנגליה למיאמי ובשנת 2020 תכנס לשירות בקו שבין ניו יורק וברמודה. באירוע ההשקה על אוניית Encor, נכנס הארי סומר לתפקיד הנשיא החדש של חברת השייט, סומר מחליף בתפקיד את הנשיא היוצא אנדי סטיוארט.   מימין - הארי סומר הנשיא החדש, אנדי סטיוארט הנשיא היוצא של נוריג'יאן קרוז ליין. צילום: ספיר פרץ   כתבה מורחבת תפורסם כאן בהמשך. לאירוע השקת האונייה שהחל אתמול ומסתיים מחר (31.10-3.11), הגיעו עיתונאים וסוכני נסיעות מכל העולם.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותכלליNCLנורווג'יאן קרוז ליין

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: