אא

צפו בסרטון הישראלי לקידום האירוויזיון שגרף כבר מעל 50 מיליון צפיות

לקראת האירוויזיון משרד התיירות יצא בקמפיין נרחב באירופה בכיכובם של שיר אלמליח ושגיא ברייטנר ומשתמש באירוויזיון כמנוף לשיווק ישראל כיעד תיירותי אטרקטיבי של תרבות ולייף סטייל. מנכ"ל משרד התיירות: "אנחנו רואים באירוויזיון מנוף לקידום התיירות לישראל במשך כל השנה". צפו בסרטון

צילום מסך מתוך סרטון הקמפיין של משרד התיירות||סיור הכתבים הבינלאומיים בים המלח. צילום: עודד קרני צילום מסך מתוך סרטון הקמפיין של משרד התיירות||סיור הכתבים הבינלאומיים בים המלח. צילום: עודד קרני
סרטון "דוז פואה" שהכין משרד התיירות במיוחד לקידום האירוויזיון בישראל, בכיכובה של שיר אלמליח ושגיא ברייטנר, זכה עד כה במעל 50 מיליון צפיות (בכל המדיות) ומעל 200 מיליון חשיפות, וכן ל-2.5 מיליון הקלקות לעמוד נחיתה ייעודי שהוקם לפעילות זו.

משרד התיירות מוציא גם בשבוע האירוויזיון סיורים לירושלים ולים המלח למאות עיתונאים בינלאומיים, שהגיעו לסקר את האירוע. ביום ב' (אתמול) הוציא המשרד, בשיתוף מנהלת עיר עולם ותיירות בת"א ולשכת העיתונות הממשלתית, סיור לספא הטבעי הגדול בעולם - ים המלח. המועצה האזורית תמר הכינה להם מתחם ייחודי עם מיטות שיזוף יוקרתיות, שבו נהנו באופן חופשי ממסאז'ים, בופה משודרג, מוסיקה, בר קוקטיילים, גלידות ועוד. מחר, יום ד', מוציא המשרד סיורים נוספים לירושלים. סיור הכתבים הבינלאומיים בים המלח. צילום: עודד קרני   בנוסף, הקים משרד התיירות עמדת מידע ממותגת אירוויזיון בנתב"ג ומאוישת על ידי עובדי המשרד ומתנדבים מטעם עיריית תל אביב-יפו, אשר ניתן לקבל בה חומרי הסברה והצעות לבילויים ולטיולים ברחבי הארץ. כחלק מפעילות השיווק לאירוויזיון, המשרד רכש מתאגיד השידור הישראלי זכויות שימוש בחומרי האירוויזיון לרבות קטעי וידיאו, שימוש בלוגו וכדומה, לצורך מינוף האירוע בחו"ל - שם נמצאת ליבת הפעילות השיווקית של המשרד. כמו כן, משרד התיירות בשת"פ עם של לשכת לונדון עם מגזין Attitude של הקהילה הגאה בבריטניה. נוסף על כך, המשרד שותף ראשי במסיבת הקרנת האירוויזיון במועדון יוקרתי בסוהו, אליו מוזמנים אנשי מדיה, אנשי תעשיית התיירות, בכירים בקהילת הלהט"ב בעיר, שכוללת חברי פרלמנט מהקהילה וקוראי המגזין. המסיבה כוללת אוכל בסגנון ישראלי, בירה ישראלית, והקרנת האירוויזיון. - צפייה המונית בשידור הגמר ברחובות שטוקהולם: לשכת שבדיה - בשיתוף עם עיריית שטוקהולם מקדמת לראשונה אירוע המוני של צפייה משותפת על גבי מסך ענק, בשידור הגמר במוצ"ש ה-18.5 בכיכר המרכזית של שטוקהולם. גם הכרזת ה'דוז פואה' של שבדיה יינתן בשידור ישיר מהכיכר. כמו כן עיריית שטוקהולם מקדמת על גבי מסכים ברחבי העיר: "משטוקהולם לת"א – בהצלחה באירוויזיון", סרטון דוז פואה של המשרד מוקרן על המסכים הדיגיטליים הגדולים בעיר במשך כל השבוע. - משאית פופ-אפ ממותגת אירוויזיון שנוסעת במרכזי 11 ערים באירופה לקראת האירוויזיון יזם משרד התיירות מיתוג אירוויזיון למשאית שנוסעת ברחבי שבדיה וקופנהגן. המשאית מהווה ביתן פופ-אפ במרכזי 11 ערים, כאשר אנשי משרד התיירות מציעים לעוברים והשבים מידע וטעימות מתל אביב ומירושלים. מדי שעה נערכת תחרות ידע אודות ישראל והאירוויזיון הכוללת אפשרות לזכות בסופ"ש בישראל. בערים המרכזיות מוזמנים ידוענים ובלוגרים לבקר וליהנות מקוקטיילים ישראלים. העיתונות המקומית בכל עיר מפרסמת את הגעת המשאית עם המסר – "תל אביב מביאה את האירוויזיון לעיר שלנו".   מנכ"ל משרד התיירות אמיר הלוי: "אנחנו רואים באירוויזיון מנוף לקידום התיירות לישראל במשך כל השנה, ונמשיך לשווק את החומרים ממנו גם בחודשים הבאים. אנחנו נמצאים בשיא כל הזמנים בכניסות תיירים לישראל, כאשר בכל חודש נמצאים בישראל כ-400 אלף, שנהנים ממזג האוויר הנוח כל השנה, מחופי הים, מהתרבות ומהלייף סטייל ובעיקר מהאווירה הייחודית כאן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאירוויזיון 2019

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: