אא

האם נחשף תאריך השקת ה-Galaxy S22?

בצל המחסור החמור בשבבים: חברת סמסונג צפויה לקיים את אירוע השקת מכשירי הדגל, והדלפה חדשה חושפת את התאריך המשוער. מתי אנו צפויים לראות את ה-S22 ומה העדכונים הצפויים?

סמסונג. צילום: ShutterStock סמסונג. צילום: ShutterStock
יש כבר תאריך? סמסונג טרם השיקה את ה-Galaxy S21FE, מכשיר ביניים תחת קטגוריית מכשירי הדגל. השמועות טענו כי סמסונג החליטה לזנוח את הסמארטפון בשל משבר השבבים המתמשך בעולם, אך שמועה חדשה מחזירה אותו לחיים, וייתכן ונראה אותו ב-4 בינואר 2022. המדליף הסדרתי ג׳ון פרוסר, פרסם דיווח שבו נטען כי סמסונג תשיק את הסמארטפון ב-4 בינואר, והוא יהיה זמין לרכישה כבר ב-11 בינואר. אבל נראה שזה לא הכל - אל הדווח צורף מידע כי סמסונג צפויה להשיק את ה-Galaxy S22 ב-8 בפברואר, כשהמכירה המקדימה תחל באותו היום, והוא יהיה זמין בחנויות כבר ב-18 בפברואר. על פי הדיווחים של Winfuture, סדרת ה-S22 נמצאת כבר בייצור המוני, ובינתיים דלפו תמונות לרשת של מה שנראה הדור הבא בסדרה. לפי התמונה, דגם ה-S22 Ultra יגיע עם עט נשלף, ממש בדומה לסדרת ה-Note שנראה שנגנזה השנה. עוד עולה מהדיווח כי סמסונג מתקדמת עם ייצור דגמי ה-S22, כשהיא צפויה להשיק שלושה דגמים: את ה-S22, S22 פלוס ודגם האולטרה שלפי הדיווח, יהיה מיועד בעיקר לשוק האמריקני. מהתמונות שדלפו נראה כי דגם האולטרה יגיע עם מסך מעוקל, עם מצלמה בחלקו האמצעי של המסך בצורת ״טיפה״, בדומה לדורות הקודמים. גב הסמארטפון עטוף בציפוי מאט, וכאמור - בתמונות שדלפו נראה כי יש לו מקום לעט.
עוד מהמפרט עולה כי הסמארטפון יגיע עם מערך צילום ראשי של חיישן 108 מגה-פיקסל, חיישן 12 מגה-פיקסל עם עדשה רחבה, וחיישן 10 מגה-פיקסל עם זום אופטי פי שלושה, או 10 מגה-פיקסל עם זום אופטי של פי עשרה (בהתאם לדגם). כאמור, על פי הדיווח - הסמארטפון צפוי להיות מושק במהלך חודש פברואר, אך כמו תמיד, נצטרך להמתין להזמנה הרשמית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: