אא

הארי סומר מונה לנשיא ומנכ"ל החדש של NCL

בעבר הוא שימש כסגן נשיא לפיתוח עסקים בינלאומיים בקונצרן ובמסגרת תפקידו זה היה אחראי לפתיחת המשרד של נורווג'יאן בתל-אביב. הארי סומר: "אני מצפה לבנות את המיצוב ולעצב את האסטרטגיה לשלב הבא במסעה של נורווג'יאן קרוז ליין"

הארי סומר, נשיא ncl. צילום: פספורטניוז הארי סומר, נשיא ncl. צילום: פספורטניוז

חברת האחזקות נורווג'יאן קרוז ליין - NCLH הודיעה היום על שינויים ארגוניים בקונצרן, וגולת הכותרת  עזיבתו המתוכננת של נשיא ומנכ"ל חברת השייט נורווג'יאן קרוז ליין (NCL), אנדי סטיוארט, ומינויו של הארי סומר, הנשיא הנוכחי של חברת האחזקות נורוויג'יאן לתפקיד.

סטיוארט יפרוש מתפקידו ב-31 בדצמבר 2019 ויישאר בחברה כיועץ בכיר עד 31 במרץ 2020 בכדי להבטיח את המעבר החלק של התפקיד. על חילופי התפקידים נמסר בטקס ההשקה של אוניית הקרוז Norwegian Encore.

נורווג'יאן קרוז ליין הוא מותג השייט העיקרי של קונצרן נורווג'יאן הנחשב לאחד משלישיית הקונצרנים הגדולים לצד קניבל ורויאל-קריביאן, אם כי הוא הקטן שבהם. לקונצרן 26 אוניות עם כ-54,400 מקומות לינה ובתוך 7 שנים יתוספו לצי שלו עוד 7 אוניות.

הארי סומר משמש מאז 2015 כנשיא הבינלאומי של חברת האחזקות (NCLH), שם הוא אחראי על כל המכירות, השיווק, יחסי הציבור והפעילות המשרדית של נורווג'יאן קרוז ליין, והחברות האחיות שלה, Oceania, ו-Regent Seven בכל השווקים מחוץ לארה"ב וקנדה.

בעבר הוא שימש כסגן נשיא לפיתוח עסקים בינלאומיים בקונצרן ובמסגרת תפקידו זה היה אחראי לפתיחת המשרד של נורווג'יאן בתל-אביב. קודם לכן שימש סמנכ"ל ומנכ"ל אינטגרציה ראשי וכן בתפקידים נוספים בקונצרן. סומר הוא בעל תואר שני במנהל עסקים. "יכולתי רק לחלום על המסע שלי בנורווג'יאן כשהצטרפתי לחברה בשנת 1988 ואני בר מזל מאוד עד שהייתי עד להתפתחות המדהימה של המותג החלוצי הזה", אמר אנדי סטיוארט בדברי הפרידה שלו.

נשיא ומנכ"ל חברת האחזקות פרנק דל ריו אמר בדברי ברכתו: "אנדי השיג את כל מה שאפשר בתעשיית השייט, כולל להוביל את המותג הכי חדשני שלו... אנו מודים מאוד על מנהיגותו ותרומותיו לחברתנו ולענף הקרוז". "אני מצפה לעבוד עם כל השותפים המדהימים שלנו ברחבי העולם, לבנות את המיצוב החזק של המותג ולעצב את האסטרטגיה לשלב הבא במסעה של נורווג'יאן קרוז ליין", אמר הארי סומר הנשיא החדש של חברת הספנות, אשר הצטרף לקונצרן בשנת 2000. הארי סומר בראיון מיוחד לפספורטניוז בעת ביקורו בנמל חיפה על אוניית Insignia של חברת 'אושיאניה קרוזס' מבית NCL סיפר: "כי הוא מאמין כי בכוחה של קבוצת NCL להכפיל אף את פעילותה בישראל. צפו בסרטון LUXURY עם הארי סומר בעת ביקורו בנמל חיפה לפני מספר חודשים.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותNCLהארי זומר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: