אא

הבריחה לחופשה בצפון מתחילה בוילה מפנקת

זהו, מעכשיו אתם בחופשה. וילות בצפון מזמינות אתכם לבילוי חווייתי ממכר שתרצו לחזור אליו שבו ושוב // תוכן פרסומי

וילאה - וילת יוקרה בצפון. צילום: ארנולד בר וילאה - וילת יוקרה בצפון. צילום: ארנולד בר
וילה בצפון היא חלומו של כל אחד, אבל לא כל אחד יודע שאפשר להגשים את החלום הזה. עם זאת, בשנים האחרונות עולה קרנן של הווילות, ואנו רואים יותר ויותר ישראלים שמצטרפים אל החוויה החד פעמית הזו. וזה לא מסובך. כל מה שצריך לעשות הוא להיכנס לאתר המציע וילות ולהזמין מקום. כך תהפכו לעשירים ליום אחד ותיהנו מכל מה שיש לווילה להציע. כי גם לכם מגיעה חופשה מהנה שבה תרגישו ממש כמו בסרטים.

מדוע וילות בצפון הן המקום המושלם לברוח אליו?

כולנו רוצים לברוח מדי פעם מהחיים השגרתיים והאפרפרים מעט שאנו מנהלים. כי בסופו של דבר חיינו מורכבים פעמים רבות מעבודה, סידורים, קצת בילויים עם המשפחה והחברים ועוד קצת עבודה. אם רוצים לעשות משהו מרתק במיוחד, וילות בצפון מציעות מגוון רחב של הטבות והפעלות שכדאי בהחלט לברוח אליהן:

1. בריכה פרטית.

מתי בפעם האחרונה יצא לכם לשחות במים הכחולים של הבריכה להנאתם, בנחת מבלי שאף אחד יפריע לכם? בריכה פרטית היא לוקסוס של ממש. ניתן לבחור אם לעשות כמה בריכות, לשחות לאט על גבי המזרון, לשכשך רגליים במים או בכלל לא להיכנס לבריכה, אלא לשבת בכיסא נוח ולקרוא מגזין. כשיש בריכה פרטית השמים הם הגבול ואתם יכולים לעשות ככל העולה על רוחכם. כמו כן, הבריכה עוזרת לכם לשמור על כושר בדרך חווייתית ומהנה, כך שלא תרגישו שאתם עוסקים בפעילות גופנית.

2. שולחנות משחק מהנים.

לא זוכרים אם אי פעם שיחקתם ביליארד? לא נגעתם בהוקי אוויר מאז ימי בית הספר היסודי? כך או כך, יש לכם הזדמנות לשחק כמו שצריך עם כל המשפחה. כי בווילה יש שולחנות משחק מאתגרים אשר מספקים הנאה לכולם. אפשר לערוך תחרויות עם ניקוד, או להפיק את מירב ההנאה ולשחק סתם כך, כי בא לכם.

3. מפגינים את כישורי הבישול.

בווילה יש לכם מגוון רחב של הזדמנויות להפגין את כישורי הבישול, האפייה והצלייה. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להביא את המצרכים אל המטבח של הווילה ולהתחיל לבשל. בווילה יש מטבח מפואר עם כל מה שדרוש כדי להכין ארוחות. וזה עוד לא הכול. כי בכל וילה שמכבדת את עצמה יש ערכת מנגל להכנת בשרים על האש.   וילאה - וילת יוקרה בצפון. צילום: ארנולד בר

4. יוצאים החוצה וחוקרים את האזור.

אם אתם כבר נמצאים בחופשה בצפון, זוהי ההזדמנות שלכם להכיר אותו טוב יותר. הצפון רווי באטרקציות שאליהן ניתן לברוח כדי להתנתק קצת מהשגרה. המסלולים היפהפיים של הצפון הם עוצרי נשימה. חלקם מתאימים לילדים, ואחרים למיטיבי לכת. ויש גם אטרקציות מאתגרות יותר כמו רכיבה על סוסים, שייט בכנרת או טיולי ג'יפים. ואם אתם רוצים ללמוד משהו חדש, תוכלו להצטרף לאחת מסדנאות האוכל או האמנות המתקיימות במקומות שונים בצפון. ואם רוצים לקחת את הדברים לאט, אפשר פשוט לערוך הליכה קלה מסביב לצימר. תוכלו להתפעל מהנוף, כי הצפון הישראלי הוא יחיד מסוגו.

5. מתחם ספא מרגיע ומפנק.

אם רוצים להתנתק כמו שצריך מהטלפונים, המיילים ובעיות החיים, כדאי לבקר במתחם הספא של הווילה. מדובר במתחם מפנק אשר כולל ג'קוזי חמים, חדר עיסויים (בהזמנה מראש), סאונה יבשה, מקלחת עם מגבות נקיות ותחליבים ועוד.

סוף בריחה במחשבה תחילה

אז הבנו שאם כבר לברוח, אז לווילות בצפון. כעת נותר לנו רק להחליט איך אנחנו מתכוננים לחופשה שלנו. דבר ראשון, כדאי להגדיר את סוג החופשה. האם אתם יוצאים עם כל הילדים, או שמדובר בחופשה זוגית חלומית מנצחת? בהתאם לכך תוכלו למצוא את הצימרים המתאימים לכם באתר rrr.co.il. כמו כן, כדאי לערוך רשימה של כל הדברים שאתם רוצים לקחת אתכם לחופשה. זיכרו שמרבית הדברים שאתם צריכים כבר נמצאים בתוך הווילה, כך שעליכם לקחת רק את הפריטים שאתם צריכים באמת, וגם אוכל, כמובן. ואם כבר מדברים על אוכל, מומלץ לחשוב איך אתם מתארגנים. אם מדובר בחופשה קצרה יחסית של סוף שבוע, למשל, אפשר להזמין ארוחת בוקר מהצימר ולהביא רק כמה דברים קטנים. אבל אם אתם לוקחים חופשה רצינית של שלושה ימים או שבוע, מומלץ להביא את כל המצרכים הבסיסיים שאתם צריכים כדי להכין ארוחות כמו שצריך. במטבח של הווילה השמים הם הגבול, ואפשר להכין כל מאכל המתקבל על הדעת כמו עוף בתנור, צ'יפס, אורז עם ירקות ועוד. כמובן, ישנו גם חדר האמבטיה. חדרי האמבטיה בווילה ידועים כמרווחים ונעימים, עם מגבות ותחליבים שונים. אבל כדי להיות בטוחים עד הסוף, מומלץ להביא אתכם מגבונים לחים, ערכת עזרה ראשונה או כל דבר שאתם חושבים שתצטרכו לווילה. מעבר לכך, בחדרי השינה קיימים ארונות בגדים גדולים שיכילו בגדים ליום יום, בגדים לאירוע וכן בגדי ים לבריכה.

ולפעמים יש גם מסיבה בווילה

הווילה מיועדת לא רק לחופשות, אלא גם למסיבות משגעות ומרתקות עד אור הבוקר. בזכות שפע המקום והאטרקציות, אפשר לערוך כל מסיבה שרק תתקבל על הדעת. ניתן, למשל, לערבב שמחה בשמחה ולשלב חופשה בווילה עם אירוע. זה מה שעושים פעמים רבות במסיבות בר מצווה ובת מצווה. כמו כן, קיימת אפשרות להשכיר את הווילה לערב, כדי ליהנות משפע של אטרקציות, פעילויות והפעלות. כך, לווילה גדולה ומפוארת אפשר להזמין קייטרינג ולערוך מסיבות מטורפות עם בירות ובריכה של סטודנטים או מסיבת רווקים/ רווקות. אירועים משמעותיים נוספים שנוהגים לקיים בווילה הם אירועי חברה, כנסים או ערבי העצמה מיוחדים. הווילה מספקת את המקום היוקרתי לעריכת אירוע מצד אחד, ומצד שני היא מציעה שפע של אטרקציות כמו בריכה, עיסויים בהזמנה אישית או שולחנות משחק כדי שכולם יוכלו להשתחרר וליהנות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: