אא

הולנד ממשיכה להסיר מגבלות נוספות ומתקדמת לקראת פתיחה מלאה של המדינה

במסיבת עיתונאים שנערכה אתמול (שישי), הודיעו ראש הממשלה ושר הבריאות של הולנד כי לאור השיפור המשמעותי בתחלואה, תעבור המדינה לשלב הרביעי בתוכנית חמשת השלבים לפתיחה המחודשת של המדינה. אילו מגבלות יוסרו ומה ייפתח?

הולנד. צילום: 123rf הולנד. צילום: 123rf
ראש הממשלה ושר הבריאות של הולנד הודיעו אתמול (שישי) במסיבת עיתונאים, כי החל מיום שבת, 26.6, יחולו הקלות נוספות במגבלות וכללי ההתנהגות שנקבעו למניעת התפשטות נגיף הקורונה. בכך, הולנד תעבור לשלב הרביעי בתוכנית חמשת השלבים לפתיחה מחודשת של המדינה, זאת לאור העובדה שמספר המאומתים והמאושפזים ממשיכים לרדת. הקו המנחה של המדיניות הוא שמירת מרחק של מטר וחצי. כלומר, באופן כללי, כל פעילות שניתן לעשות תוך שמירת מרחק של מטר וחצי, תחזור להתקיים ללא שימוש במסכות. היוצאים מהכלל הם שדות תעופה ותחבורה ציבורית, כמו גם מקומות בהם לא ניתן לשמור על מרחק זה, ולכן במקומות אלו עדיין נדרש לעטות מסכה. נושאים נוספים שהודגשו במהלך מסיבת העיתונאים הם חשיבות שטיפת הידיים, להשאר בבית כשלא חשים בטוב וללכת להיבדק כאשר יש סימפטומים.
אמסטרדםאמסטרדם
אמסטרדם. צילום: Shutterstock להלן המידע הרלוונטי לתיירים: - מקומות בילוי ואטרקציות המתקיימות בחוץ (פארקי שעשועים, גני חיות וכו׳) ימשיכו להיות פתוחים לקהל, תוך שמירה על מרחק של מטר וחצי. - פעילויות המתקיימות במקומות מקורים ואטרקציות במקומות סגורים (מוזאונים, בתי קולנוע, קזינו וכדומה) יפתחו לקהל הרחב תוך הגבלת כמות הנכנסים בהתאם לגודל החלל ותוך שמירה על מרחק של מטר וחצי. יחד עם זאת, במידה ומקומות אלו יבקשו מקהל המבקרים להציג בכניסה למקום בדיקת קורונה שלילית מארבעים השעות האחרונות/תעודת מחלים במהלך ששת החודשים האחרונים/תעודת מתחסן, הם יורשו להעלות את כמות המבקרים במקום. - בתי קפה, פאבים, ברים ומסעדות: השטחים החיצוניים ימשיכו להיות פתוחים לקהל תוך שמירת כללי הריחוק החברתי. הישיבה בפנים תותר אך יש להזמין מקום מראש ולהראות בדיקת קורונה שלילית או תעודת מתחסן/מחלים. תותר ישיבה של עד ארבעה סועדים סביב שולחן אחד, אלא אם אתם משפחה/קפסולה אחת ולא כולל ילדים צעירים מגיל 13. שעות הפעילות לא יוגבלו. - האחרונים שיחזרו לפעילות רק ב-30/06 הם המועדונים, האירועים והפסטיבל ההמוניים, וזאת כדי לתת למארגנים ולרשויות המקומיות מספיק זמן להתארגן בהתאם. באירועים המוניים, לא תהיה אפשרות לשמור על מרחק של מטר וחצי ולכן הקהל ידרש להראות בכניסה לאירוע בדיקת קורונה שלילית או תעודת מתחסן/מחלים. את בדיקות הקורונה ניתן יהיה לעשות במהלך החודשים יולי ואוגוסט בחינם במקומות מורשים כאשר התוצאה תתקבל ישירות לאפליקציה,דרכה יוכלו התושבים והתיירים להציג אותה בכניסה למקומות. בישיבת הקבינט הראשונה לאחר פגרת הקיץ, שתערך ב-13/08, יחליט הקבינט האם יש צורך להמשיך עם שמירת המרחק. הדבר תלוי בכמות המתחסנים ביחד עם שיעור ההדבקות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהולנד

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: