אא

כיצד מבקשות חברות התעופה האמריקניות להתמודד עם המחסור בטייסים?

נוכח המצב החמור, המאלץ את חברות התעופה לצמצם פעילות ולבטל טיסות רבות, חברות תעופה מבקשות מה-FAA, מינהל התעופה האמריקני, להכשיר טייסים בהליך מקוצר וכן להעלות את גיל הפרישה לטייסים

התעופה האמריקאית. צילום: 123rf התעופה האמריקאית. צילום: 123rf
חברת התעופה האזורית Republic Airways ביקשה בתחילת החודש ממינהל התעופה הפדרלי, ה-FAA, לקצץ את זמן ההכשרה לטייסים במחצית, מהלך שיעזור לחברה להתמודד עם המחסור בטייסים. בעקבות זאת כעת גם החברות המסחריות הגדולות דלתא אייר ליינס ואמריקן איירליינס שוקלות צעדים דומים, כולל צמצום מספר שעות ההכשרה לטייסים, לפי Business Insider. Republic Airways, המשרתת בטיסות אזוריות את החברות הגדולות - דלתא, אמריקן ויונייטד - ביקשה מה-FAA לקצץ את שעות ההכשרה מ-1,500 ל-750. ראוי לציין כי דלתא כבר ביצעה מהלך משמעותי, כשביטלה את הדרישה שלה שכל הטייסים יהיו בעלי תואר אקדמאי של 4 שנים. דלתא ציינה כי טייסים רבים "צברו יותר מהשכלה בקולג' באמצעות שנים של חיים וניסיון מנהיגותי". אמצעי אפשרי נוסף להקלת המחסור בטייסים - העלאת גיל פרישת החובה. הסנאטורית האמריקאית לינדזי גרהאם אמורה, ככל הנראה, להציע הצעת חוק שתעלה את גיל פרישת חובה של טייסים לגיל 67 במקום 65 הנוכחי. "קיצוץ במספר שעות הטיסה הדרושות עשוי להיראות כמו גישה מסוכנת יותר מאשר לאפשר לטייס בריא להמשיך לטוס עוד כמה שנים", אמר הנרי הארטוולדט, אנליסט נסיעות ונשיא קבוצת המחקר של האטמוספירה, ל-Business Insider. "עם זאת, קריטי שה-FAA תשב מיידית עם תעשיית התעופה כדי לדון בנושאים אלה. לתעשיית התעופה אין זמן למשוך את הדיונים האלה. ראינו את רשתות הנתיבים ואת לוחות הזמנים של חברות התעופה מקוצצים עקב היעדר טייסים, הגורם אי נוחות לנוסעים ויתרום להעלאת מחירי הטיסה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאמריקן איירליינסFAAדלתא אייר ליינס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: