אא

ט"ו באב - החוויות הזוגיות הכי שוות מסביב לעולם

שקיעות רומנטיות וזרי פרחים זה נחמד אבל לחגוג אהבה בחוויית אקסטרים במדבר חצי האי ערב, בשיט באתר אונסקו או במסעדה הכי טובה בניו יורק – שווה הרבה יותר. קבלו את חמש החוויות הזוגיות הנבחרות של Two Flying Boys לחגיגות ט"ו באב 2022

הערבה – שקט מדברי מקומי. צילום: Two Flying Boys הערבה – שקט מדברי מקומי. צילום: Two Flying Boys

לעוף באומגה שמחזיקה בשיא גינס, איחוד האמירויות

יש כאלה המעדיפים שקיעות רומנטיות ויש כאלה המעדיפים חוויית אקסטרים זוגית טובה. כזו שפמפמת את האדרנלין חזק חזק לדם. בדיוק עבורכם נמתחו להם באמירות ראס אל ח'יימה (מרחק 30 ק"מ מדובאי) זוג כבלים שיאפשרו לכם לעוף זה לצד זה הכי מהר, הכי רחוק והכי גבוה בעולם. האומגה הזו, המכונה "טיסת ג'בל ג'איס" (Jebel Jais Flight), שאורכה 2.83 ק"מ, מתבצעת בשכיבה על הבטן כך שהמדבר היפה פרוס כולו 1,680 מטר מתחתיכם ואתם טסים מעליו במהירות 150 קמ"ש.

 
 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Two Flying Boys | Travel Blog (@two.flying.boys)

אומגה איחוד האמירויות

לילה באונייה בהאלונג ביי, וייטנאם

גילוי נאות – את הריב הראשון הגדול שלנו רבנו בלילה על אונייה ששייטה לה בהאלונג ביי. למרות זאת מדובר באחת החוויות הזוגיות היפות והרומנטיות שיש לגלובוס להצmיע לכם. במפרץ המדהים הזה שבמזרח וייטנאם, שהוא אתר מורשת של אונסקו, יש מעל 3,000 איים קטנטנים וצוקים מרהיבים. אוניות מפוארות מציעות שיט במפרץ המדהים הזה, הכולל שמפניה בשקיעה, שיעור בישול, ארוחה יוקרתית וחדר מפנק. אגב, במהלך הלילה כבר השלמנו ואת הדרך חזרה להאנוי שבמרחק 160 ק"מ מהמפרץ עשינו במטוס ג'ימס בונד שכזה, שהמריא לו מהמים.

וייטנאם – שייט בהאלונג בייוייטנאם – שייט בהאלונג ביי

וייטנאם – שייט בהאלונג ביי. צילום: Two Flying Boys

3 כוכבי מישלן בניו יורק

כוהנת האוכל ג'וליה צ'יילד אמרה שהאנשים הטובים ביותר הם אלה שאוהבים לאכול. אז אם שפר מזלכם לחיות לצד מישהו כזה, קחו אותו.ה ל-Per Se שמציעה אוכל אמריקאי מודרני עם שורשים צרפתיים בכיכר קולמבוס בניו יורק. המסעדה מעוטרת בכל פרס אפשרי, המבקרים המחמירים ביותר מהללים, כל גרגר מלח, טיפת שמן זית, ירק או נתח בשר נבחרו בקפידה מחוות ויצרנים וחוברו יחד ע"י השף תומס קלר לכדי יצירת אמנות של טעמים וחוויית אירוח מוקפדת. אם כבר הגעתם לכאן לכו על ארוחת טעימות של 9 מנות. מחיר ארוחה כזו הוא לא פחות מ-355 דולר.

ניו יורק – מסעדת Per Se , 3 כוכבי מישלןניו יורק – מסעדת Per Se , 3 כוכבי מישלן

ניו יורק – מסעדת Per Se , 3 כוכבי מישלן. צילום: Two Flying Boys

וילה על המים באיים המלדיביים

אין מה לעשות, כשחושבים רומנטיקה זוגית בלוקיישן מושלם מדמיינים את האיים המלדיביים. מי טורקיז, וילה מפוארת ומפנקת על המים, אמבטיה אל הנוף עוצר הנשימה, בריכה ממנה אפשר לקפוץ אל מי הים ובאטלר אישי שמספק את כל צרכיכם כדי שתהיה לכם חופשה מושלמת. אז אחרי שהיינו, ניסינו והתאהבנו, אין מנוס אלא לחרוג ממנהגנו לנסות ולהציע חוויות ומקומות שהם "מחוץ לקופסא" ולהמליץ לכם לקחת את אהבת חייכם לחוויה רומנטית בלוקיישן המושלם הזה.

האיים המלדיביים – התגלמות הפנטזיה הרומנטיתהאיים המלדיביים – התגלמות הפנטזיה הרומנטית

האיים המלדיביים – התגלמות הפנטזיה הרומנטית. צילום: Two Flying Boys

בקתת בוץ, פויקה ויין אדום בערבה

היה זה ליל סדר אחד שכבר הרגשנו שגם רק בשניים אנחנו "משפחה", ויתרנו על הפקקים, הארוחות רבות המשתתפים והגפילטע פיש וירדנו לבקתת בוץ פשוטה בערבה עם סיר פויקה ובקבוק יין אדום. מאז אנחנו חוזרים אליה שוב ושוב ובכל פעם כשיושבים מסביב למדורה יש תחושה ששום מקום אחר בעולם לא יכול להעניק – אולי אלה המרחבים הצהובים, אולי זה השקט, אולי הבתוליות של המקום ואולי כי היא פשוט "שלנו".

הערבה – שקט מדברי מקומיהערבה – שקט מדברי מקומי

הערבה – שקט מדברי מקומי. צילום: Two Flying Boys

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםניו יורקהאיים המלדיבייםאיחוד האמירויותפספורטופ 5וייטנאם

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: