אא

החופים הכי יפים בעולם

חופים הם יעד פופולרי לחופשה עבור אנשים מכל רחבי העולם. יש הרבה חופים יפים בעולם אבל חלקם בולטים יותר מאחרים. תוכן פרסומי

צילום: PIXABAY צילום: PIXABAY

יש הרבה חופים יפים בעולם, אבל איזה מהם נחשב ליפה ביותר?

החוף היפה ביותר על פני כדור הארץ למי אתרים ומגזינים רבים הוא Horseshoe Bay Beach. הוא נבחר לחוף היפה ביותר בקנדה והוא גם דורג כאחד מ-10 החופים המובילים בצפון אמריקה. הדבר הטוב ביותר בחוף הזה הוא שהוא ממוקם באזור מרוחק מאוד כך שתוכלו ליהנות ממנו מבלי להתמודד עם המונים. חופשות בטן גב הן דרך מצוינת להפיק את המרב מהחופש שלך. אתה יכול לחקור מקומות חדשים ולחוות תרבויות חדשות, ועדיין להיות קרוב לבית. חופשת בטן גב מושלמת לאנשים שרוצים לחסוך כסף ולבלות יותר זמן בחוף הים. אתה יכול לבחור מתוך הרבה חופים יפים בכל רחבי העולם. החופים היפים ביותר נמצאים באיים הקריביים, אבל יש גם הרבה אפשרויות נהדרות באסיה ובאירופה. לרוב, המון נשים לוקחת חופשת בטן גב בהריון. זוהי הזדמנות עבור האישה ההרה להירגע וליהנות בשלווה. חופשת בטן גב היא לא רק לשבת על החוף ולאכול אוכל טעים. עליכם לוודא שדאגתם לגוף שלכם לפני שאתם יוצאים לחופשת בטן גב. תכנון חופשת בטן גב היא משימה לא פשוטה. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון, כמו התקופה הטובה ביותר בשנה, היעד הטוב ביותר ואיזה סוג של פעילויות אתה רוצה לעשות במהלך החופשה שלך.

איזה חוף נחשב ליפה בעולם?

קשה לבחור אחד, אבל יש הרבה חופים שכדאי להזכיר. לדוגמה, סנטוריני ביוון מפורסמת בזכות המים הכחולים והמדהימים שלה ובבניינים מסוידים בלבן. המים הצלולים של ברמודה הם גם מראה לעין. ואם אתם מחפשים חוף מבודד יותר, אז בורה בורה בפולינזיה הצרפתית עשויה להיות התשובה שלכם. ואפילו במדבר של דובאי יש חופים שנחשבים ליפים במיוחד.

חופים באירופה והמזרח התיכון

אירופה היא ביתם של חופים יפים רבים. החופים באירופה הם מקום מפלט מושלם למטיילים המחפשים חופשה מרגיעה. החופים ביעדים הטובים ביותר באירופה הם: 1. חופי הים של קוטור - מונטנגרו הקסומה מציעה את החופים המיוחדים ביותר באירופה 2. לפקאדה, יוון - האי שמכיל את החופים היפים ביותר של יוון 3. הבוספורוס, טורקיה - אחד החופים הכי יפים בטורקיה 4. טנריף - חופים בצבע שחור וזהב 5. פאפוס - חופשת בטן גב קסומה שמתחילה ונגמרת בחוף 6. זקינטוס - אי קטן אבל עם חוף מפורסם. חוף הספינה הטרופה הוא יעד חובה וקסום באירופה. אחד החופים היפים באירופה הוא Cala Jondal, שנמצא ליד איביזה. החוף ידוע במים הצלולים והחולות הלבנים שלו. אם אתם מחפשים חוף מבודד יותר, אז כדאי לבקר ב-Cala Tarida במנורקה. זהו אחד החופים היפים ביותר באי והוא מציע מגוון פעילויות מים להנאת המבקרים. לאירופה יש קו חוף באורך של כ-37,600 קילומטרים, מה שהופך אותה למושלם עבור אלה שאוהבים לבלות את זמנם בחוף הים. כמה מהחופים היפים באירופה נמצאים בספרד, צרפת ואיטליה. אפשר גם למצוא כמה חופים נהדרים בפורטוגל, יוון וקרואטיה. גם באירופה וגם יעד של טבע קסום, מדובר על החופים של צפון איטליה. חופים מדהימים בין אם חופי ים או חופים של אגמים כמו אגם גארדה, אגם קומו וכדומה, החופים הקסומים ביותר של החוף האדריאטי.

חופים יפים בדרום אמריקה

החופים בדרום אמריקה לא רק יפים אלא גם מגוונים. ישנם חופים המושלמים לשחייה, גלישה ושיזוף. ישנם גם כמה חופים המציעים חוויה טבעית יותר עם מים צלולים וחול לבן. החוף המפורסם ביותר הוא כנראה חוף קופקבנה בריו דה ז'ניירו, ברזיל. החוף דורג כאחד מ-10 החופים הטובים בעולם על ידי TripAdvisor ולא קשה להבין מדוע. יש לו רצועת חול ארוכה שיורדת כל הדרך עד לחוף איפנמה. הנה רשימה של החופים הפופולאריים ביותר ביבשת: 1. פראיה דו מורו (ברזיל) 2. פלאיה בראווה (צ'ילה) 3. פלאיה אל אגואה (אקוודור) 4. Playas de Punta del Este (אורוגוואי) 5. חוף איפנמה (ברזיל) החופים בדרום אמריקה הם מהיפים בעולם. להלן כמה מהחופים היפים ביותר בדרום אמריקה: 1) חוף קופקבנה, ריו דה ז'נרו, ברזיל 2) פלאיה מנואל אנטוניו, קוסטה ריקה 3) פראיה דו פורטה, ברזיל 4) La Paz Waterfall Gardens and Beach Resort, קוסטה ריקה דרום אמריקה היא יבשת עם הרבה חופים יפים, אבל החוף היפה ביותר בדרום אמריקה הוא חוף פונטה דל אסטה. חוף זה ממוקם באורוגוואי ודורג כחוף השני הכי יפה בעולם על ידי TripAdvisor. בחוף הזה יש חול רך ומים צלולים עם הרבה עצי דקל. יש בו גם הרבה מלונות ומסעדות עם נופים מדהימים של האוקיינוס. המקום הזה מושלם לנופשים שרוצים להירגע על חוף חול לבן תוך שהם נהנים מאוכל או משקאות טעימים.

חופים יפים באפריקה

יש הרבה חופים באפריקה, אבל לא כולם שווים ביקור. אלו 2 יעדים שפשוט חובה! 1) חוף קייפטאון: זהו אחד החופים הפופולריים והזולים ביותר בדרום אפריקה. זהו גם אחד החופים היפים באפריקה מכיוון שיש בו הרבה יופי טבעי והיסטוריה להציע למבקרים. זה מקום נהדר להשתזף וליהנות מאחר צהריים על החוף עם החברים או המשפחה. 2) חוף זנזיבר: זנזיבר הוא אי קטן מול חופי טנזניה עם אטרקציות טבעיות רבות ויפות כמו שוניות אלמוגים, דיונות חול לבנות, מנגרובים ועצי דקל. החוף על החופים באפריקה לא רק יפים אלא גם מגוונים. יש להם מגוון רחב של נופים ופעילויות להנאת התיירים. החופים באפריקה הם מהיפים בעולם. ליבשת יש קו חוף עצום, עם סוגים רבים ושונים של חופים, מחול רך ועד חופים סלעיים, וממפרץ שלווים ועד לאתרי נופש תוססים. החופים באפריקה אינם מוכרים כמו החופים במקומות אחרים בעולם. אבל עדיין יש להם הרבה מה להציע, עם כמה מהחופים היפים בעולם. תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: