אא

הטייס שהפך לאבא זמני: צפו בטיסת חילוץ מסוג אחר

יקי רזמינוביץ מת"א, שטס לפני כשבועיים לגיאורגיה להיות נוכח בלידת שני ילדיו בהליך פונדקאות, לא יכול היה לשוב ארצה לאחר שגיאורגיה סגרה את השמיים מאימת נגיף הקורונה. מה קרה כשביקש לעלות על טיסת החילוץ של ישראייר שיצאה אמש מטבליסי, בירת גיאורגיה לישראל?

חילוץ של אב וילדיו התאומים מגיאורגיה בטיסת חילוץ של ישראייר. צילום: יחצ חברה חילוץ של אב וילדיו התאומים מגיאורגיה בטיסת חילוץ של ישראייר. צילום: יחצ חברה
ב-17 במארס, 3 שעות לפני שהשמיים נסגרו וחל איסור על כניסת זרים לגיאורגיה, נחת יקי רזמינוביץ מתל אביב, בטביליסי, בירת גיאורגיה כדי להיות נוכח בלידת שני ילדיו, תאומים בן ובת, בהליך פונדקאות. התאומים נולדו לפני שבועיים ואז החל מאמץ החזרה הביתה. רזמינוביץ שתכנן לשוב ארצה יחד עם ילדיו בטיסת החילוץ של ישראייר אמש, לא יכול היה לעשות זאת מאחר ועל פי חוקי התעופה כל תינוק חייב להיות מלווה במבוגר, והוא כאמור רק אחד. רק אחרי שמנכ"ל ישראייר, אורי סירקיס, התערב ודאג שאחד מטייסי החברה, אברהם גור אריה (גוש), שהטיס את המטוס בהלוך ישמש בחזור כ"הורה מלווה" לאחד התינוקות - התאפשרה חזרתו של רזמינוביץ וילדיו ארצה.

בתוך כך, ישראייר הודיעה היום (ו') על הוצאה של טיסות חילוץ נוספות בשבוע הבא:

בתוך כך, ישראייר הודיעה היום (ו') על הוצאת טיסות חילוץ נוספות בשבוע הבא:

מוסקבה - ביום שני ה-4 במאי

לרקנה - ביום שלישי ה-5 במאי

פרנקפורט - ביום רביעי ה-6 במאי

רומא, בודפשט ובאקו בירת אוזבקיסטן - ביום חמישי ה-7 במאי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםישראיירוידאוטיסות חילוץ

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: