אא

היום שאחרי – מה ישתנה בענף התיירות והנסיעות?

יומון התיירות והנסיעות Travel Daily מנסה להציג ראשי פרקים, שיאפיינו את הענף בתום משבר הקורונה, בעזרתו של מלונאי ואיש תיירות בעל ניסיון נרחב במגוון תפקידים ברחבי העולם

צילום: 123rf צילום: 123rf
בחודשיים-שלושה האחרונים ענף התיירות והנסיעות קיבל מכה אנושה, אך אין ברירה אלא לחשוב קדימה, וכשגלגלי היציאה מהמשבר יתחילו להסתובב, כל התוכניות השיווקיות והעסקיות ייצאו לדרך חדשה. יומון התיירות והנסיעות הבינלאומי Travel Daily גייס את אנדרו ג'י ווד, מלונאי ומומחה תיירות בינלאומי, עתיר ניסיון ותפקידים בכירים בתעשיית התיירות ברחבי העולם, כדי לטוות רעיונות מרכזיים ליום שאחרי, ברגע שמגפת הקורונה תתחיל להתפוגג. המסקנה הראשונה, הברורה והחד משמעית: נגיף הקורונה ישנה את העולם וגם את ענף התיירות והנסיעות. הנגיף יהיה קטלני פחות, אך לא ייעלם. מדינות שונות ברחבי העולם תמשכנה במדיניות של גבולות סגורים, או לכל הפחות, מדיניות של כניסה מוגבלת עפ"י כללים. תיירות הפנים בכל מדינות העולם תתפתח ותשגשג. הטיולים המשפחתיים יתפסו תאוצה. נופש פעיל ותיירות אקטיבית וחווייתית יהיו במוקד. בתי המלון יקפידו ויעדיפו ביצוע הזמנות ישירות באתרים שלהם ובמדיה החברתית. סוכנויות האונליין הענקיות יאבדו את השליטה שלהן על הזמנת מלונות ועמלות ענק של 25%. סוכנויות הנסיעות יחוו ירידות עסקיות, הן עקב ההתרחקות החברתית והן עקב העובדה, שלקוחות פוטנציאליים הפכו בתקופת השהייה בבית לגולשים מיומנים יותר. התיירות הירוקה וטיפוח הסביבה יזכו לגידול בשיקולי הנוסעים. היקף הנסיעות העסקיות יקטן בעקבות הניסיון המוצלח של עבודה מהבית, ונסיעות העסקים תצטמצמנה למסגרות של יומיים-שלושה במהלך השבוע. ועידות וידיאו וסמינרים מקוונים יתעצמו ויתרבו, אך ישיבות פנים-אל-פנים, כנסים ותערוכות יימשכו בזכות הרצון במגע בין אישי ואינטראקציה אנושית. ככל שתיירות הפנים והנסיעות המשפחתיות יתרחבו, התפוסות במלונות הפאר תרד, ומלונות ברמת ביניים ירשמו את הצמיחה המהירה ביותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםנגיף הקורונהענף התיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: