אא

היעדים הכי חמים לטיול שלכם במקסיקו 2022

בשנים האחרונות הפכה מקסיקו לאחד מיעדי החופשה המובילים בעולם הודות לדרישות הכניסה הרגועות והמזמינות שלה וכמובן הנופים, החופים וההיסטוריה העשירה שלה .ישנן הרבה ערים ועיירות מדהימות, ההחלטה לאן לנסוע במקסיקו יכולה להיות קשה .צרפנו את ההצעות המובילות שלנו ליעדים במקסיקו 2022

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK

1. סן מיגל דה אלנדה

עיירה מקסימה ופחות מוכרת הממוקמת כ-240 ק"מ ממקסיקו סיטי היא סן מיגל דה אלנדה. בעיר עדיין אין רמזורים מה שיאפשר לכם להרגיש את "מקסיקו האמיתית" היא מעוצבת ובנויה בסגנון ספרדי עם חיי קהילה עשירים פסטיבלים ואירועים.

2. אוחאקה

אוחאקה בירת מדינת בעלת אותו השם היא עיר שקטה עם שפע של ברים מושכים, מסעדות ושווקים תוססים,בניינים צבעוניים ורחובות מרוצפים וחד-סטריים שעשויים לגרום לכם לרצות להישאר כאן לנצח. מומלץ לצאת ולטייל בהרים שמסביב לאוחאקה שם תגלו כפרים קטנים ואותנטיים עם אוויר צח ומעט תיירים.

3. פלאיה דל כרמן

ככל הנראה היעד מספר אחד של המטיילים הישראלים עם חופי חול לבנים, אתרי נופש חלומיים וכמה מאתרי הצלילה הטובים ביותר בחצי הכדור המערבי, מכאן גם יוצאים ליעדים הכי חמים ריביירה מאיה : עתיקות ערי המאיה, קוזומל והרבה סנוטות.

4. קאבו סן לוקס

קאבו היא יעד נהדר לחופשה במדינת באחה קליפורניה בקצה חצי האי, יש בה כמה חופים מדהימים להירגע בהם. מקומות לינה עם מגוון עצום של אפשרויות לבחירה, מאתרי נופש חמישה כוכבים ועד אכסניות פשוטות יותר.

5. טיחואנה

אופציה מצוינת למי שמגיע מהצד המערבי של ארה"ב, הסיבה לכך היא מיקומה הקרוב של טיחואנה לגבול ארה"ב - נמצאת במרחק נסיעה קצר מסן דייגו, קליפורניה. מכיוון שזה רק כמה שעות נסיעה מקליפורניה, אפשר אפילו לצאת לטיול יום ולחזור !

6. טולום

טולום נחשבת ליעד הכי חם ויוקרתי בשנים האחרונות במקסיקו ובעולם בכלל, עם מועדוני חוף ומסיבות שמושכות בליינים מכל העולם, בתי קפה טבעוניים ושיעורי יוגה. ויש כאן סנוטות מושלמות לשחייה, וגם חורבות עתיקות של בני מאיה כולל צ'יצ'ן איצה.

7. מקסיקו סיטי

עיר הבירה של מקסיקו עם סצנת חיי לילה עשירה במיוחד ואין ספור מקומות לינה בכל הרמות, מקסיקו סיטי היא גם בית לסצנת אמנות תוססת עם המון מוזיאונים וגלריות ולא לשכוח את הסצנה הקולנירית המטורפת.

8. קוזומל

אם אתם חובבי צלילה קוזומל במקסיקו הוא היעד בשבילכם. בקוזומל כמה אתרי צלילה ברמה עולמית הכוללים שוניות עשירות ויש בה כמה חופים מדהימים, חובה לבקר בפלאיה פלאנקר וגם בחוף פרדייז.

9. גואנחואטו

גואנאחואטו לא מוכרת כמו קנקון או טולום אבל העיר היפה הזו בהחלט שווה ביקור, יש בה כמה יצירות ארכיטקטורה מדהימות עם היסטוריה עשירה, מה שהופך את העיר ליעד נהדר עבור מי שמחפש לחוות את המדינה היפה של מקסיקו.

10. האי הולבוקס

האי הולבוקס הוא מקום מפלט מדהים ונינוח, האי הקטן הזה מושלם עבור מטיילים הרוצים להירגע ולהנות בחוף עם מים צלולים המלאים בכל מיני חיות בר כולל כרישי לוויתן. כל המידע והטיפים לטיול במקסיקו באתר "סיקרט מקסיקו" – הסודות של מקסיקו

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומימקסיקו

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: