אא

הישג לקלאב הוטל אילת: זכה בדירוג הבינלאומי הגבוה ביותר - 5 כוכבים סופריור

קלאב הוטל אילת, נכנס לרשימה המצומצמת של המלונות בעלי הדירוג הגבוה ביותר של 5 כוכבים סופירייר. המלון האילתי זכה לדירוג המחמיא על ידי גוף ביקורת בינ“ל ובלתי תלוי, מטעם משרד התיירות. תוכן פרסומי

|||צילום: צחי קיבנשטיין| |||צילום: צחי קיבנשטיין|
הישג חשוב למלון קלאב הוטל אילת. במלון הגדול ביותר במזרח התיכון ואחד מהגדולים באירופה, הושקעו סכומים ניכרים בשלוש השנים האחרונות, ששידרגו אותו למבוקש ביותר בשוק הישראלי והבינלאומי. המלון הפועל באסטרטגית "One Stop Shop"' מעניק לאורחיו חוויה כוללת בתוך שטח המלון ללא צורך לצאת מפתח הלובי.
ועדת הכלכלה של הכנסת היא זו שאישרה את התקנות לדירוג המלונות בארץ על-פי 267 קריטריונים שונים, על-פי מודל הדירוג של התאחדות המלונות האירופאית Hotel stars הכוללים בין היתר – חווית האירוח, גודל החדרים, רמה קולינרית ורמת השירות. דירוג הכוכבים נבדק לאורך זמן ולאחר פעילות רבה, חלקה סמויה, וקלאב הוטל אילת דורג לאחר שהציג רמת שירות ואיכות גבוהה בכול הפרמטרים שנבדקו. משרד התיירות התקשר בשנת 2014 עם חברת דירוג המלונות Ennemoser האוסטרית, בראשה עומד ד"ר קלאוס אנמוזר, נשיא התאחדות המלונות האוסטרית. ד"ר אנמוזר נמנה על שלושת מייסדי שיטת ה- Hotel stars (המייסדים האחרים מגרמניה ושוויץ) ששדרגו את מלונות ה- 5 כוכבים במקומות רבים באירופה. ד"ר אנמוזר הדגיש כי המלון דומה ברמת החוויה שהוא מקנה לאורחיו למלונות המובילים בלאס ווגאס. המלון בנוי בקונספט של אונייה ענקית ויפהפייה הממוקמת בסמוך למרכז התיירות והבילוי של אילת ומשתרע על שטח נרחב של 40 דונם, מתוכם 15 דונם של פארק מים, גן טרופי עשיר ומפלים קסומים. פארק המים עוצב ע"י אדריכלים ומעצבים מארה"ב.
במלון 700 סוויטות, הכוללות 2-3 חדרים המתאימות לעד 5-6 נופשים עם פרטיות להורים. מתקני המלון כוללים בין היתר פארק מים עם 6 בריכות שחיה, מגלשות מים, בריכות ג'קוזי, ספא מפואר וחדר כושר משוכלל, בית כנסת, מתחמים ואולמות לכנסים ומופעים, קומפלקס משחקי מחשב ענק, משחקים אלקטרוניים ופעילויות יצירה מגוונות. אחת מגולות הכותרת של המלון הינה החוויה הקולינרית לאניני הטעם - הארוחות במלון ניתנות בקולינריום הכולל 6 מתחמי אוכל איכותי ועשיר ברמה גבוהה ביותר. היועץ הקולינרי של המלון הוא השף חיים כהן. במלון מגוון מופעי בידור מרהיבים, מוסיקה, הרצאות, סדנאות, פעילויות למבוגרים וילדים במתחמי בידור ובמות עם הציוד המשוכלל בארץ. שדרוג המלון בוצע ולווה גם על ידי יועצים בינלאומיים מארה"ב, איטליה וגרמניה. כמו כן רמת העיצוב, המיתוג והתפאורה במלון תוכננו גם הם בסטנדרט של מלונות לאס וגאס. המלון ממוקם בסמוך לחוף הים, מול קניון "מול הים" ליד הטיילת ומרכזי הבידור של אילת. נוכח מצוקת החניה באילת מציע המלון, ללא תשלום, 350 מקומות חנייה מקורים ו- 350 מקומות חניה נוספים במגרש הצמוד למלון. המלון מפורסם ברמת שירות גבוהה המצליחה להוציא חוות דעת מרגשות גם על חווית נופש מדהימה. בשלוש השנים האחרונות, בחרו להתארח בקלאב הוטל אילת, חברות המובילות במשק ביניהן חברות ביטוח, הייטק, תרופות, משרדי ממשלה, ארגונים ציבוריים, חברות תעשייה ממשלתיות ופרטיות, ארגוני גמלאים רבים, מפעלי ספורט ענקיים, בתי השקעות, כנסים בינלאומיים, כנס ארגונים מקצועיים מובילים, חברות אשראי, בנקים, חברות בנייה, חברות תקשורת ועוד.

צילום: צחי קיבנשטיין

--- תוכן פרסומי ---

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםקלאב הוטלמשרד התיירות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: