אא

הלך לעולמו יהודה פייגין בכיר אדריכלי בתי המלון בישראל

בין בתי המלון שהיה שותף להקמתם נמנים בין היתר: בראשית במצפה רמון, ולדרוף אסטוריה בירושלים, מצפה הימים בראש פינה, הרברט סמואל בת"א ורבים נוספים. פייגין הלך לעולמו והוא בן 86. מנכ"ל ישרוטל: "ישרוטל חייבת ליהודה חלק מהצלחתה"

צילום: 123rf צילום: 123rf
יהודה פייגין, אחד מבכירי אדרילי בתי המלון בישראל, הלך לעולמו. בן 86. פייגין, שהקים בשנת 1963 את משרדו המתמחה בבתי מלון, תכנן את הקמתם של עשרות בתי מלון מהמובילים בישראל. שני בניו, דב ויואל, הצטרפו אף הם למשרד המשפחתי. בין בתי המלון שפייגין היה שותף להקמתם נמנים בין היתר: בתי המלון של רשת אורכידאה, מלונות רשת ישרוטל בהם מלון בראשית במצפה רמון וכן, את מלונות ולדרוף אסטוריה בירושלים, רוטשילד בת"א, לאונרדו במינכן, הילטון בוורשה, מצפה הימים בראש פינה, אסטרל אילת, הרברט סמואל בת"א, שיפוץ דיוויד אינטרקונטיננטל ושותף כאמור להקמתם של עוד עשרות בתי מלון. פייגן ליווה במשך השנים גם את יזם המלונאות, הנרי טייק בהקמתם של בתי  מלון שונים. ליאור רביב, מנכ"ל רשת ישרוטל, לפספורטניוז: "יהודה היה במשך עשרות שנים חלק ממשפחת ישרוטל. הוא, יחד עם דיוויד לואיס, היה שותף להקמת מלון המלך שלמה באילת בשנות השמונים. הוא ליווה לאורך השנים את רשת ישרוטל עם כל התפתחותה של הרשת. ישרוטל חייבת חלק מהצלחת החברה ליהודה פייגין. אני משתתף באבלה של המשפחה".

אבי חורמרו, נציג האחים נקש בישראל : "יהודה המנוח תכנן עבור האחים נקש מלונות רבים תחת מותגי הרשת השונים  – סטאי, הרברט סמואל ואורכידאה. בין המלונות ניתן למצוא את סטאי תל אביב המפואר, מלון הנופש היוקרתי סטאי כנרת, מילוס ים המלח, אורכידאה אילת ועוד. ליהודה היה חלק מהותי בהבנה הבסיסית של ענף המלונאות, בחשיבה העמוקה כיצד אדריכלות משפיעה על טיב המלון ושירותיו השונים. למדנו מיהודה המון וזכינו לשבת במשרדו ולתכנן יחד את המלונות שלנו , גם העתידיים לבוא. יהודה ייחסר לנו מאוד ולכל ענף המלונאות בישראל. בכיר מתכנני המלונות בארץ ומגדולי האדריכלים בישראל".

הלווייתו של פייגין תתקיים היום (שני) בשעה 16:00 בבית העלמין קריית שאול. משפחתו יושבת שבעה בבית פייגין, רחוב יפתח 2/0, רמת השרון. יהי זכרו ברוך.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות ישרוטל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: