אא

המאבק נמשך: אל על הוציאה 100 טייסים נוספים לחל"ת

על רקע סירוב הטייסים לטוס, אל על נשארת עם כ-300 עובדים בלבד, ומבצעת טיסות מטען עם חברת אטלס. אנשי צוות האוויר בודקים משפטית את המהלך

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל

המאבק בין טייסי אל על לדירקטוריון החברה נמשך.

לאחר שהוציאה כבר 100 טייסים לחל"ת, החברה הוציאה כעת גם את 100 הטייסים שנותרו  לחל"ת, זאת על רקע סירוב הטייסים לאייש את טיסות החברה.  

בחברה יישארו רק כ-300 עובדים בלבד. החברה מבצעת טיסות מטען באמצעות חברת אטלס.

וועד העובדים של אנשי צוות האוויר עדכן הערב את חבריו כי: "סמנכ"ל מבצעים התקשר לעדכן שדירקטוריון החברה החליטלהשבית את פעילות החברה ולהוציא את שארית אצ״א לחל״ת החלממחר. כבר עדכנו אתכם על כוונה זו כפי שאמר המנכ״ל בשיחתה היכרות עם הוועד.  אנו בודקים משפטית מהלך זה של החברה ונעדכן משמעויותחברינו בקבוצת הטסים קיבלו זימון לשיחת זום מחר עם חובב בשעה11:00. מי שחפץ בכך, יכול להשתתף בשיחה. הוועד מזכיר שלאנשוב מחל״ת ללא אישור הוועד. הדבר ייעשה אך ורק לפי סדרהבכירות, והפעילות בהתאם להסכמים. הוועד מתכנן אספות הסברהבתחילת שבוע הבא. בתקווה לחזרה מהירה לפעילות, כוחנובאחדותנו מסיסמה למציאות. ועד אצ״א".

מחברת אל על נמסר בתגובה: "מאחר והטייסים מסרבים לאייש את טיסות החברה (טיסות מטען ומספר מצומצם של טיסות נוסעים), אנו נאלצים לבצע התאמות כוח אדם ולהוציא 500 עובדים נוספים לחל"ת, מתוכם 100 טייסים."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: