אא

המבורג: היעד החם הבא

לא רק ברלין. המבורג, המרוחקת 4 וחצי שעות טיסה ישירה, רוצה להיות הדבר הבא של הישראלים בגרמניה. מה יש לעיר התוססת הזו להציע? היינו וחזרנו עם כמה אטרקציות מומלצות

המבורג המבורג
אם מיציתם את ברלין וגם על היער השחור כבר סימנתם וי, א המבורג - המרוחקת 4 וחצי שעות טיסה ישירה (עם גרמניה איירליינס בימים א', ב' ו-ה') - רוצה להיות הדבר הבא של הישראלים בגרמניה, אחרי ברלין. מה יש לעיר, שנהרסה כמעט כליל במלחמת העולם השנייה ושוקמה, להציע? היינו וחזרנו עם כמה אטרקציות מומלצות:

שייט בין תעלות

שיט באגם Alster ובין אין ספור תעלות הוא דרך נינוחה נוספת להכיר את המבורג. בעיר, המתהדרת במספר גשרים הגדול מזה שבאמסטרדם ובוונציה: 246,2 גשרים, פועלות כמה חברות, דוגמת alsterboat Trips המציעות סוגי שיט שונים החל משיט בעקבות ההיסטוריה של המבורג ועד שיט תצפית על בתי עשירים לחופי האגם.

עולם המיניאטורות

האטרקציה נמצאת ב"עיר המחסנים" ההיסטורית סמוך לנמל העוצמתי של המבורג )השני בגודלו באירופה(. תמורת 13 אירו למבוגר ו-5.6 אירו לילד תוכלו לראות עיר שלמה בקטן כולל שדה תעופה עם מטוסים שממריאים ונוחתים.

בניין האלבפילרמוני המחודש

789 מיליון אירו הושקעו בבנייתו של המבנה האייקוני: האלבפילרמוני שעל גדת נהר האלבה בהמבורג. המבנה המרשים בנוי על בסיס אבנים אדומות כמו המבנים ההיסטוריים של העיר ומעליהן מתנשא מבנה זכוכית שכבר טבע את חותמו על העיר. במקום מתקיימות הופעות וניתן גם ללון בבית מלון מפואר בתוך המבנה של 244 חדרים. שופינג כיאה למטרופולין מודרני גם המבורג מציעה שופינג מטורף. ואם חשבתם שבראשון לציון יש הרבה קניונים, אז מתברר שבהמבורג יש יותר: 17 קניונים המכונים פסאג'ים.

רובע סיינט פאולי

ואם יש מי שישמור לכם על הילדים, מומלץ לצאת לבילוי זוגי ברובע סיינט פאולי, הנחשב לאטרקציה תיירותית פופולארית. ברובע שפע של מועדוני סקס, חנויות לאביזרי מין ובתי זונות חוקיים. גם אם אינכם חובבי הז'אנר, אפשר לצאת לסיור בעקבות הביטלס שניגנו במועדונים ברובע בתחילת דרכם. אחת האפשרויות היא סיור עם המעריצה סטפני המפל, המתבלת את הסיור בשירי הביטלס תמורת 28 אירו לאדם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מדריך יעדים

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: