אא

המועצה לצרכנות בפניה לפתאל

מנכ"ל המועצה לצרכנות עופר מרום אומר כי "מדובר בהפרת חוזה שלא נובע מכוח עליון אלא על פניו מרשלנות (לכאורה)"

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
המועצה לצרכנות פנתה לרשת פתאל בעקבות תלונות ופרסומים שהגיעו לדבריה בדבר ביטול ההזמנה למלון בים המלח בשבועות בשל רישום יתר. המועצה לצרכנות פנתה להנהלת פתאל במכתב בדרישה "לאפשר לצרכנים ליהנות מנופש ראוי ואיכותי בחג השבועות בהתאם לתנאי ההסכם, תוך מתן פתרון הולם ללא תוספת תשלום מצידם." לעמדת המועצה לצרכנות "ביטול ההסכם מזכה את הצרכנים בזכות לפיצוי בגין כל נזק כלכלי שנגרם להם ועל כן החלפת המלון תמורת תוספת תשלום אינה הולמת ואף אינה עומדת בדרישות הדין." מנכ"ל המועצה לצרכנות עופר מרום אומר כי "מדובר בהפרת חוזה שלא נובע מכוח עליון אלא על פניו מרשלנות (לכאורה). לכן הצרכנים זכאים לביטול העסקה. הצעת פתאל לעבור למלון אחר בדרגת פנסיון שונה (מ"הכל כלול" למלון שאינו כזה) שונה ממה שהוזמן ושולם. לכן תוספת התשלום (500 ש"ח לחדר) אמורה לחול במקרה זה על בית העסק ולא על הצרכן".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות פתאלדוד פתאל

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: