אא

אל על במיזם חדש: TAXI POOL

השירות יסופק גם לנוסעים בחברות תעופה אחרות אשר יוכללהשתמש בו כדי למצוא נוסעים שנוחתים באותו זמן, וממשיכים למלון או כתובת סמוכים. סמנכ"ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי: "פתרון יעיל ואיכותי עבור נוסעים רבים"

Shutterstock Shutterstock
 

חברת אל על הודיעה על השקת שירות חדשני, אשר יאפשר ללקוחותיה, למצוא שותפים לחלוק איתם נסיעה משדה התעופה למלון ובחזרה לשדה, ובכך להוזיל בצורה משמעותית את העלויות הנלוות לנסיעה.

 השירות החדש, נותן מענה, לאחת התלונות השכיחות של תיירים בנוגע ליוקר הנסיעה מהשדה למלון ובחזרה. כך לדוגמא, נסיעה משדה התעופה בלונדון למרכז העיר, יכולה לעלות קרוב ל- 500 שקלים. הנוסעים בטיסה יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר מובייל ייעודי.

השירות מאפשר למצוא נוסעים נוספים שנוחתים באותו שדה תעופה ובאותה שעה וממשיכים ממנו ליעד זהה או קרוב, כדוגמת מלון או כתובת פרטית, ולחלוק איתם מונית. כמו כן, השירות מיועד לנוסעים המעוניינים לחלוק נסיעה עם נוסעים אחרים מטעמי חסכון בעלויות, הגנה על הסביבה, מתוך קושי בהתמצאות לבד בעיר זרה ורצון להכיר אנשים חדשים שאפשר יהיה לטייל איתם בחופשה.

השירות מסופק על ידי אל על ללקוחות כל חברות התעופה, כך שגם נוסעים בחברות תעופה אחרות יכולים להשתמש בו כדי למצוא נוסעים שנוחתים באותו זמן, וממשיכים למלון או כתובת סמוכים.

כיצד מצטרפים?

נוסעים שמעוניינים להשתמש בשירות, נכנסים לאפליקציה ומזינים כמה פרטים כגון מספר הטיסה ותאריך הטיסה, הכתובת או המלון אליהם הם ממשיכים משדה התעופה ביעד, כתובת מייל וטלפון.

באל על מדגישים כי המידע לא מועבר ללקוחות אחרים שנרשמו לשירות. ברגע שנמצאה התאמה, כל אחד מהנוסעים, מקבל SMS או מייל שכולל קישור לחדר צ'אט מאובטח ואנונימי. משלב זה, ולאחר שבוצע החיבור בין שני נוסעים תיאום שאר הפרטים, באמצעות הצ'אט, עובר לידיהם: נקודת המפגש בשדה, הזמנת המונית, חלוקת העלויות  ועוד.

סמנכ"ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי: "כחלק מהמאמצים שאנו משקיעים בהבנת צרכי לקוחותינו, מצאנו פתרון יעיל ואיכותי עבור נוסעים רבים, אשר מעבר להוצאה הכספית הגבוהה שנלווית לטיול שלהם, נאלצים להוציא מכיסם מאות שקלים עבור שירותי הסעה משדה התעופה למלון, ולהיפך."

סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ': "שירות זה הוא חלק מתפיסת החדשנות של החברה בה אנחנו משיקים מוצרים דיגיטליים חדשניים ללקוחותינו ומשפרים אותם כל הזמן. המוצר הושק באופי עבודה של סטארט אפ בצורה מהירה וימשיך להתפתח ככל שלקוחותינו ישתמשו בו יותר."

לינק לאתר: https://taxipool.elal.com/intro

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: