אא

המלון השיקי שנפתח מחדש בת"א ומציע: 100 שקל ללילה

המלון התל-אביבי השיקי שפותח הבוקר (18 ביוני) את שעריו מציע אירוח ב-100 שקל ללילה לאדם ולצעירים שאיבדו את פרנסתם ומתקשים לשלם שכ"ד בת"א מציע אירוח חודשי ב-2,400 שקל. באיזה מלון מדובר?

מלון wom תל אביב. צילום: מקס קובלסקי מלון wom תל אביב. צילום: מקס קובלסקי
מלון הקפסולה (פודים) החדש WOM בשיתוף קבוצת בראון פותח היום (ה') את שעריו מחדש. המלון, שלקראת פתיחתו נערך לעידן הקורונה עם התאמות כמו הוספת מטבחון משותף ואזורי כביסה לנוחיות האורחים, מציע אירוח תמורת 100 שקל ללילה לאדם הכולל שירותי ניקיון, כלי מיטה, מצעים, מגבות, חלוקי רחצה וטואלטיקה.
מלון wom תל אביבמלון wom תל אביב
מלון wom תל אביב. צילום: מקס קובלסקי ליאון אביגד, מייסד ובעלים קבוצת מלונות בראון ביחד עם ליהי גרסטנר, מנכ"לית ויזמית רשת מלונות WOM מסרו, "לאחר 3 חודשים רצופים של הקפאת הפעילות בשל משבר הקורונה שפקד את העולם כולו, אנו נרגשים לבשר על פתיחתו המחודשת של מלון הפודים WOM. כחלק מהתמודדות עם המצב והיעדר תיירות נכנסת, החלטנו כי מעצם היותנו ישראלים תל-אביבים שגדלו פה ומבינים את מצוקת הדיור הנוכחית שיצר משבר הקורונה בקרב צעירים, אנו פותחים מחדש את המלון בהתאמה ובמחירים אטרקטיביים. המלון ממוקם בצומת אלנבי/בן יהודה, במרחק כמה צעדים מחוף הים, שוק הכרמל וכל האטרקציות של מרכז העיר, ומאפשר לשוהים בו נגישות לכל מה שטוב ואהוב בתל אביב".
מלון wom תל אביבמלון wom תל אביב
מלון wom תל אביב. צילום: מקס קובלסקי עוד לדבריהם, מתוך מחשבה על הקושי הגדול בו מצויים צעירים שאיבדו מקומות עבודה ואת הדירות השכורות שלא יכלו להחזיק עוד בעיר תל אביב, נוצר שיתוף פעולה עם מכללת בצלאל במסגרתו סטודנטים של המכללה יהיו הראשונים לאכלס את המלון עם מספר מוקצב של חדרים בעלות מופחתת. בנוסף, המלון מציע סדרה של מחירים זולים: 2,400 שקל ללינה חודשית או 600 שקל לשבוע או כרטיסיות של 10 ימים ב-800 שקל לצעירים ובעלי עסקים השוהים בעיר למספר לילות בחודש.
מלון wom תל אביבמלון wom תל אביב
מלון wom תל אביב. צילום: מקס קובלסקי
מלון wom תל אביב.מלון wom תל אביב.
מלון wom תל אביב. צילום: מקס קובלסקי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםרשת מלונות בראוןנופשים בישראלמלון wom

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: