אא

המנהל המסחרי של Gulf Air לפספורטניוז: "נרגשים לקראת תחילת הטיסות הישירות לת"א בחודש יוני"

כזכור, הטיסה הראשונה של חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין, תמריא מבחריין לתל אביב ב-3 ביוני ותנחת בנתב"ג בשעה 11:50 בבוקר

גולף אייר. צילום: עידו וכטל גולף אייר. צילום: עידו וכטל
בחברת Gulf Air נערכים לתחילת הטיסות הרשמיות לישראל מבחריין. המנהל המסחרי הראשי של החברה סיפר אתמול לפספורטניוז על ההכנות שעשוה החברה לקראת טיסת הבכורה  בחודש יוני ואמר: "אנחנו בגולף אייר, חברת התעופה הלאומית של ממלכת בחריין, נרגשים מאוד להתחיל את טיסותינו לתל אביב וממנה בחודש יוני. הטיסות בקו החדש יפעלו באמצעות צי המטוסים החדש שלנו של איירבוס A320neo ובלוחות זמנים נוחים, אנחנו בטוחים כי הטיסות של גולף אייר מהוות חיבור מצויין בין שתי המדינות ויאפשרו תנועת נוסעים בשני הכיוונים," אמר קצין המסחר הראשי של Gulf Air, וינסנט קוסט. כזכור, הטיסה הראשונה, תמריא מבחריין לתל אביב ב-3 ביוני ותנחת בארץ בשעה 11:50 בבוקר. טיסות החברה תופעלנה במטוס Airbus A320neo עם שתי מחלקות שירות: עסקים ותיירים. במחלקת העסקים 16 מושבים ובמחלקת תיירים 120 מושבים. הטיסות לבחריין מוצעות במחיר השקה מיוחד של 299 דולר במחלקת תיירים ו-1,299 דולר במחלקת העסקים. במקביל, החברה מציעה גולף אייר מציעה טיסות המשך, דרך נמל הבית שלה בבחריין, ליעדים באסיה: לבנגקוק – החל מ-659 דולר, לקולומבו (סרי לנקה) – החל מ-549 דולר, למנילה – החל מ-859 דולר ולמלדיביים – החל מ-769 דולר.
בחרייןבחריין
מנאמה, בירת בחריין. צילום: 123rf

גולף אייר, חברת התעופה הלאומית של בחריין החלה את פעילותה ב-1950, והיתה אחת מחברות התעופה הראשונות במזה”ת. כיום מפעילה טיסות לכ-50 יעדים ב-27 מדינות, ברחבי המפרץ הפרסי, תת היבשת ההודית ואירופה מבסיסה בבחריין. החברה מפעילה את טיסותיה במטוסים צרי ורחבי גוף, באמצעות צי המטוסים חדיש. מאז 2004 החברה משמשת כנותנת החסות למרוצי פרומולה 1 גראנד פרי המתקיימים בבחריין, כמו גם לסלון האווירי של בחריין המתקיים מאז 2010.

כתבות אחרונות הקשורות לGulf Air:

אל על ו-GULF AIR הבחריינית חתמו על מזכר הבנות

רשמית: Gulf Air פתחה למכירה טיסות בקו ת״א – בחריין

שגרירת בחריין בארה”ב לשעבר לפספורטניוז: “כשאתם באים לבחריין אל תפספסו את ארוחת הבוקר שלנו

חופשה בבחריין – אי קטן עם המון אטרקציות וקסם גדול

גולף אייר מנהל מסחריגולף אייר מנהל מסחרי
Vincent-Coste- המנהל המסחרי של גולף אייר. צילום: Gul Air

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםבחרייןגולף אייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: