אא

"אנחנו מופלים לרעה יותר מכל גורם"

כך התבטא היום (ג') קובי קרני, יו"ר התאחדות סוכני הנסיעות, בכנס השנתי של ההתאחדות שנפתח בשעה זו בפאפוס שבקפריסין. עוד אמר: "אנחנו מביאים הישגים אבל ההרגשה שלי שכל אחד הולך לפינה שלו ודואג לעצמו"

פאנל פתיחת כנס התאחדות סוכני הנסיעות בקפריסין. צילום: עדי אזולאי פאנל פתיחת כנס התאחדות סוכני הנסיעות בקפריסין. צילום: עדי אזולאי
הכנס השנתי של התאחדות משרדי הנסיעות ויועצי התיירות נפתח בשעה זו בפאפוס שבקפריסין. יו"ר ההתאחדות, קובי קרני, אמר בנאומו בפאנל הפתיחה: "אנחנו מופלים לרעה יותר מכל גורם. כל הזמן צץ מכשול חדש". עוד אמר, "אנחנו מתכנסים סביב הזכות שלנו לתגמול. חברות התעופה יושבות על תקנה חדשה שלא מגיע לנו תגמול. הגשנו בעבר תביעות משפטיות נגד מספיק חברות תעופה שחלקן הסתיימו בגישור. יש עדיין 6 חברות שאיתן אנחנו מתדיינים. אנחנו במקום בסיסי להיות מתוגמלים על עבודתנו". עוד לדברי קרני, "מגזר עסקי לא עזב מעולם את הסוכנים. היום יש שיימינג בענף. הלקוחות מאיימים לעיתים ואנחנו משלמים כסף חזרה ללקוחות שלא מגיע להם כי אם לא, הם רצים לעשות לסוכנים שיימינג ברשת". קרני הדגיש כי "הציבור מצפה שנביא כל הזמן הישגים. שנעשה הכל בשבילו. לאל על יש ציפיות מההתאחדות. לסוכנים יש ציפיות מההתאחדות אבל גם להתאחדות יש ציפיות מהסוכנים". עוד תקף: "אנחנו מביאים הישגים אבל ההרגשה המחורבנת שלי שכל אחד הולך לפינה שלו ודואג לעצמו. ענף התיירות השתנה. משרדי הנסיעות בכל העולם קיימים ויישארו. העולם השתנה, צריך רק לעשות ההתאמות". חני סובול, מנכ"לית ההתאחדות אמרה בכנס כי "היום על פי החלטה 824, סוכן זכאי לתגמול. כל מה שאנחנו מבקשים שחברות התעופה יכבדו את ההסכם כמו שאנחנו מכבדים את חובותינו להעביר דו"חות כספיים ולשלם עמלות במקרה הצורך". עוד לדבריה, "שנתיים היינו תחת חקירה של הרשות להגבלים עסקיים ובסוף לא יצא כלום. מדוע חברות התעופה לא עומדות בהסכם? אי אפשר לומר לסוכנים אתם תעשו את מה שצריך בהסכם ואנחנו לא. יש הרבה חברות תעופה שמשלמות עמלות. בארה"ב יש עמלות של אפילו 10%. המלונאים ניסו לעקוף את הסוכנים ומצאו את עצמם משלמים ל-OTA עמלות בגובה 20 ו-30 אחוז. עוד לדברי סובול, "אנחנו מטפלים בשקיפות מול הלקוחות וחתומים על קוד אתי בניגוד לחאפרים שלא דואגים לציבור. אנחנו ממשיכים למכור ביטוחי חו"ל כמו שהיה במשך 40 שנה".    

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםכלליהתאחדות סוכני הנסיעותקובי קרניחני סובולפאפוס

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: