אא

העסקים שהכי הרוויחו בתקופת הקורונה

העסקים רבים בתקופת הקורונה צמצמו פעילות וחלקם גם נסגרו אך לצד אלו היו עסקים שהצליחו לשרוד ואף לשגשג היו אלו עסקים בעלי כושר הסתגלות גבוה או כאלה שהדרישה עבור המוצר שלהם עלתה פלאים // תוכן פרסומי

צילום: FREEPIK צילום: FREEPIK
הגזרות על עולם העסקים בתקופת הקורונה אילצה רבים לצמצם פעילות ואף לנעול את שעריהם לתמיד. ללא ביקורים בחנויות וקבלת קהל באולמות התצוגה, נראה שעולם המסחר ובדגש על העסקים הקטנים בתוכו, שרויים תחת איום קיומי. לצד כל אלה וכמו בכל שבר, יש מי שהצליח לשרוד ואף לשגשג לצד השוק המשתנה והלא יציב שאנו חווים בימים אלו ממש. עסקים בעלי כושר הסתגלות גבוה במיוחד או כאלה שהדרישה עבור המוצר שלהם עלתה פלאים. הנה שלוש דוגמאות לעסקים שהצליחו למרות הכל.

כשהבית הוא גם משרד

עבודה מהבית הפכה להיות חלק מחייהם של רבים ונראה פתאום שלמען השפיות שלנו, כדאי להכין אחת כזו ליתר ביטחון. אז מי המרוויחים הגדולים מכך? נראה שאיקאה עומדת בראש בזכות הריהוט המודולארי ומחירים אטרקטיביים יותר לקהל הרחב. בנוסף גם חנויות מקומיות לציוד משרדי כמו חנויות אלקטרוניקה עבור מדפסות, מחשב נייד או נייח, כונניות, שולחנות עבודה ועוד. בתקופה הזו קשה יותר להתנחם במתחמי עבודה מעוצבים דוגמת WEWORK ואחרים. מתחמים שיתופיים אלה נותרו מיותמים כיוון שאנו נדרשים ליציאה מצומצמת ככל האפשר מהבית. לכן, בזכות הדרישה להסבה מהירה של חדר או פינה נטושה בבית למשרד ביתי מסוגנן, חנויות המתמחות בריהוט משרדי לבודדים (להבדיל ממכירה סיטונאית), הרוויחו הפעם.

להפוך את הבית לאטרקציה עבור הילדים

ילדים, נוער וצעירים – לא משנה אם זה בבית הספר, בתיכון או באוניברסיטה. אנחנו והילדים נשארים בבית. עד מתי? אין לדעת. במקרה כזה, עסקים המתמקדים בייצור, ייבוא ושיווק אביזרים ומתקני שעשועים לבית או לחצר הרוויחו בגדול. בריכות לחצר בגדלים שונים, מגלשות לילדים, משטחי פעילות ואפילו מתקני נינג'ה בהתאמה אישית. עסקים שעוזרים לנו להפוך את הבית לאטרקטיבי עבור כל גיל ואת השהייה בו לבעלת ערך מוסף כמו שמירה על כושר. בבתים פרטיים עם חצר גדולה ניתן לבנות פארק של ממש בממדים קטנים. ועדי בתים בבניינים משותפים מצביעים על היתרונות שבהשקעה של כל דיירי הבניין במתקנים לילדים. שימוש נכון ובהתאם להנחיות, הופכת את הבניין לאטרקציה ואף מעלה את ערכו בעתיד.

כשהמשתלה הופכת לחברה הכי טובה

כשאי אפשר לצאת החוצה – מביאים את החוץ פנימה. טרנד המרפסות האורבניות מושך לא רק סטודנטים במרכזי ערים שמחפשים רגע של שפיות בין הבניינים. מאז פרוץ המשבר, המשתלה היא כבר לא נחלתם של גננים ובעלי חצרות רחבות ידיים. כשהבית הופך למקום שאנו מבלים בו 24/7 בתקופות של סגר וכשהפארקים הפכו למלכודת דוחות – ניתן לומר כי סוף סוף הגיע תורן של המשתלות בהן ניתן לרכוש צמחים ומגוון אלמנטים דקורטיביים לגינה. אותו טרנד קסום נכנס ליותר ויותר בתים והופך את המשתלות לבתי עסק משגשגים תחת משבר. השגשוג מתבטא לא פעם בעליית מחירים של צמחי בית שנהנים מתנאי תאורה שרוב הצמחים והפרחים אינם אוהבים – חצי צל ועד חשיכה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תוכן פרסומי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: