אא

גיאורגיה: הצצה לריזורט החדש של איסתא בלב שמורת טבע

מתכננים חופשה בגיאורגיה? קבלו הצצה לריזורט החדש שחברת איסתא נדל"ן הישראלית הקימה בלב שמורת הטבע צאלקה בחבל דאשבש שבגיאורגיה, המרוחקת כשעה וחצי נסיעה מטביליסי הבירה. כך זה נראה, צפו

Kass Diamond Resort, גיאורגיה. צילום: ספיר פרץ Kass Diamond Resort, גיאורגיה. צילום: ספיר פרץ
ראשי התיבות של איסתא: איגוד סטודנטים לתיור אקדמי, מסביר מיד את הייעוד הראשוני לשמו נוסדה החברה אי שם בשלהי הפיפטיז של המאה הקודמת. החברה, שפעלה אז מחדרון קטן בטכניון כרשת לתיור סטודנטיאלי מוזל, היא היום חברת תיירות גדולה, אבל קודם אימפריית נדל"ן העומדת בפני הנפקה בבורסה לניירות ערך בתל אביב לפי שווי שוק של כ-2 מיליארד שקל.

בשנים האחרונות הזרוע הנדל"נית הפכה להיות הסעיף הדומיננטי בפעילותה של איסתא. אולם, הצלחתה זו התאפשרה לה קודם בזכות הצלחתה בסעיף התיירות. הצלחה שאפשרה לה להתפתח, כמובן בזכות קבלת החלטות חכמות, במחוזות הנדל"ן.

ולמה אנחנו מספרים לכם את כל זה? כי באחרונה הוזמנו להשקה של ריזורט חדש שאיסתא נדל"ן הקימה מעבר לים, בחבל דאשבש שבגיאורגיה. איסתא, יחד עם קבוצת Kass group הישראלית, הקימו מיזם תיירותי המשתרע על שטח של 2,000 דונמים הכולל את גשר היהלום התלוי מעל נהר החרמי, כפר נופש, מסעדה ואטרקציות תיירותיות דוגמת אומגה ונדנדת צוקים.

המיזם, שהוקם בהשקעה של 25 מיליון דולר, הושק כאמור בשבוע שעבר בהשתתפות רמי דרג מהממשל הגיאורגי ובראשם ראש ממשלת גיאורגיה. באירוע נכחו גם ראשי איסתא, בהם המנכ"ל, אחישי גל. מה בריזורט? צפו בסרטון:
בכפר הנופש שנקרא Kass Diamond Resort, ישנן כיום 62 יחידות אירוח מוכנות לארח. כל אחת מהן בגודל של 60 מ"ר  על פני שתי קומות עם מרפסות שמרביתן צופות לשמורה ולגשר היהלום. היחידות כולן מאובזרות במיזוג אוויר, טלוויזיה, מיני בר, אזור מטבחון ועוד. איסתא נדל"ן צפויה לפתח יחד עם שותפיה למיזם, 100 יחידות אירוח כאלה בשנה הקרובה.
Kass Diamond ResortKass Diamond Resort
Kass Diamond Resort. צילום: ספיר פרץ
Kass Diamond ResortKass Diamond Resort
יחידות מודרניות דו קומתיות. צילום: ספיר פרץ
Kass Diamond ResortKass Diamond Resort
עיצוב מודרני ועכשווי בחדרים. צילום: ספיר פרץ
Kass Diamond ResortKass Diamond Resort
Kass Diamond Resort. צילום: ספיר פרץ
גשר היהלום בגיאורגיהגשר היהלום בגיאורגיה
כל המתחם התיירותי זכה לשם Kass Land. צילום: ספיר פרץ כאמור, גולת הכותרת של המיזם התיירותי, המרוחק כשעה וחצי נסיעה מטביליסי בירת גיאורגיה, הוא גשר היהלום התלוי בין שני צוקים אדירים מעל קניון צאלקה ונהר החרמי בשמורת הטבע צאלקה שבחבל דאשבש. במרכז הגשר המרהיב תלוי בר בצורת יהלום, עשוי כולו זכוכיות. היזמים מקווים שייכנס לספר שיאי גינס כ-בר השקוף התלוי הגבוה בעולם. שמורת הטבע, אגב, שוקמה במסגרת הפרויקט האמור. במסגרת השיקום, הונגשו מסלולי הליכה לטובת אורחי כפר הנופש ומטיילים. מחירי לינה בריזורט: אמצ"ש – החל מ-500 לארי; סופ"ש – החל מ-750 לארי ללילה לזוג על בסיס לינה וארוחת בוקר.
גשר היהלום בגיאורגיהגשר היהלום בגיאורגיה
גשר היהלום בגיאורגיה. צילום: ספיר פרץ
גשר היהלום בגיאורגיהגשר היהלום בגיאורגיה
הזכוכיות בגשר כבדות יותר מכל הקונסטרוקציה עצמה. צילום: ספיר פרץ
גשר היהלום גיאורגיהגשר היהלום גיאורגיה
צילום: יח"צ מחיר כניסה לשמורה ולגשר: 49 לארי (כ-54 ש"ח). ילדים עד גיל 3 – חינם. מחירי אטרקציות: נדנדת צוקים – 50 לארי לאדם. אומגת אופניים – 50 לארי. הכותבת הייתה אורחת Kass group בגיאורגיה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםגיאורגיהאיסתא

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: