אא

הצרפתים ארחו בשרתון יריד תיירות

לשכת התיירות של צרפת בשיתוף שגרירות צרפת בישראל קיימו הבוקר (ב') יריד בהשתתפות נציגי מחוזות, בתי מלון ואתרי תיירות מצרפת שהציגו את מרכולתם לסוכני תיירות ולעיתונאים ישראלים. מחר (ג') היריד יתקיים גם בירושלים

צילום:Shutterstock צילום:Shutterstock

מאז שנת 2016 צרפת מחולקת ל-13 מחוזות במקום ה-22 שהיו שם עד אז. היום, כמעט 3 שנים אחרי, מתברר שהמפה החדשה עדיין לא הוטמעה בתודעתם של רבים, צרפתים וישראלים כאחד.

נציגי התיירות הצרפתית בישראל, לורן רומני וברג'יט בן-עיון, ארחו היום (ב') במלון שרתון בתל אביב נציגים של מחוזות, רשתות בתי מלון ואתרי תיירות מצרפת שהציגו את מרכולתם לסוכני התיירות ולעיתונאים ישראלים. מחר (ג') יערך יריד דומה בירושלים.

מחוז נובל-אקיטן החדש הוא הגדול במחוזותיה החדשים של צרפת. הוא מאחד תחת כנפיו את המחוזות הישנים לימוזין, אקיטן ופואטו-שארנט. מנהלי התיירות במחוז זה שואפים להפכו למחוז האטרקטיבי בארצם. כיום הוא מדורג שני עם 28 מיליון תיירים בשנת 2017. ואכן, האטרקציות הן מרובות. הערים בורדו, ביאריץ ולימוז' מוכרות ברחבי תבל. עמק הדורדון, הפירנאים וארץ הבסקים (הצרפתית) הם אזורי טיול מוכחים. סארלה עם אחד השווקים היפים בצרפת, סנט-אמיליון  וקוניאק משתבחים בזכות המזון והמשקאות. העובדה שעתה יש טיסות ישירות לבורדו מקלה על התייר מישראל.

מחוז נוסף שנוצר מאיחוד של מחוזות הוא אוברן-רון-אלפ. הוא נטוע ממזרח לנובל-אקיטן ומשתרע עד לגבול עם איטליה. חלקו המזרחי מוכר לתיירים בעיקר בזכות אתרי הסקי הפרושים במורדות האלפים, מאגם ז'נבה ודרומה עד לגרנובל ובורג' דה-אואזון. האזור המזרחי של המחוז כולל גם אתרי נופש קיציים כאגם אנסי הידוע ושני אגמים נוספים. מערבה משם, בעמק הרון, ממוקמת ליון, השניה בגודלה בערי צרפת, שהיא גם בירת הגסטרונומיה. כמובן שעיר בסדר גודל כזה מציעה מכל טוב, החל בהיסטוריה, עבור ב-23 מוזיאונים, בניה מודרנית וגם רובע ימי ביניימי עתיק. ערים נוספות במחוז קלרמון-פרון וסנט-אטיין. יינות קוט דה-רון הם המפורסמים ביינות האזור ואחד מאתרי הנוף, לצד הפארקים הלאומיים, הוא קניון ארדש בדרומו של המחוז הגובל מצפון במחמדיו של חבל פרובנס. גם ליון היא נגישה בזכות הטיסות הישריות לשדה התעופה שך העיר הנושא את שמו של סנט-אקסיפרי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: