אא

הקאמבק של סבינה בירן לעולם התעופה

בירן, מנכ"לית חברות התעופה טאוואר אייר וישראייר בעבר והבעלים של חברת הייעוץ MVP בהווה, נבחרה ללוות את ארקיע שלקחה הלוואה של כ-130 מיליון שקל בערבות 75% מדינה

ארקיע. צילום: עידו וכטל ארקיע. צילום: עידו וכטל
סבינה בירן, מנכ"לית חברות התעופה טאוור אייר וישראייר במשך 6 שנים, חוזרת לעולם התעופה. החלה ללוות את חברת ארקיע מטעם בנק הפועלים ובנק דיסקונט. בירן היא כיום הבעלים של חברת MVP העוסקת בייעוץ, תמיכה וליווי עסקים. שותפה בחברה הוא ג'קי אהרון, לשעבר סמנכ"ל הכספים של ישראייר.
סבינה בירןסבינה בירן
סבינה בירן. צילום פרטי ארקיע לוותה באחרונה סכום של כ-130 מיליון שקל בערבות מדינה של 75% משני הבנקים כאמור. במסגרת הדרישות לקבלת ההלוואה, ארקיע מחויבת לשכור את שירותיו של מלווה לאורך התקופה. הבנקים הם אלה שממליצים על המלווים וארקיע בחרה מרשימת המומלצים בבירן כמי שתלווה את החברה, זאת נוכח ניסיונה הרב בתחום התעופה. היכרותה והידע שבירן צברה בענף, מקלים על שני הצדדים בכלל ועל ארקיע בפרט שאיננה נדרשת לתת הסברים מא' עד ת' - הסברים שבוודאי היו אורכים זמן רב במידה ונשכרו שירותיו של מלווה שאיננו מתחום התעופה. בירן וצוותה מקיימים פגישה שבועית עם ארקיע לצורך התעדכנות ואישור נושאים שונים.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםמנהלים בתנועהארקיע

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: