אא

רשת פתאל תשלים מהלך להצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במלונות הקבוצה

ברשת, שחתמה על הסכמים לפריסה של עמדות טעינה לרכב חשמלי במלונות הרשת, צופים כי המהלך יושלם עד סוף חודש מאי. כיום, כבר מוצבות עמדות טעינה ב-16 ממלונות הרשת

עמדות טעינה לרכבים חשמליים. צילום: 123RF עמדות טעינה לרכבים חשמליים. צילום: 123RF

רשת מלונות פתאל מצפה כי עד סוף חודש מאי, תשלים את המהלך להצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במלונות הקבוצה.

הרשת חתמה לאחרונה עם חברות EV-Edge מקבוצת יוניון ו-Blink Charging על הסכם ארוך טווח לפריסה של עמדות טעינה לרכב חשמלי, במלונות הרשת, במיקומים שונים בישראל.

מרשת פתאל נמסר כי פעילות פריסת עמדות הטעינה במלונות הרשת החלה לצבור תאוצה מיד עם חתימת ההסכמים ונכון להיום מוצבות כבר 26 עמדות כפולות לטעינה חשמליות ב-16 ממלונות הרשת.

עוד נמסר מפתאל, כי עד סוף חודש מאי יושלם המהלך עם 47 עמדות כפולות ב-26 בתי מלון בסה"כ ובנוסף עד סוף השנה יוצבו מספר עמדות מהירות מסוג DC אשר יאפשרו טעינה בפרקי זמן קצרים ביותר.

מיקי פולג, מנכ"ל חטיבת המסחר ברשת מלונות פתאל מסר: "הצבת עמדות טעינה לרכבים חשמליים במלונות פתאל, הינו צעד נוסף ומשמעותי במסגרת מדיניות הקיימות של החברה, אשר דוגלת ופועלת נמרצות לצמצום פגיעה אקולוגית ושיפור השירות לאורחים".

פלוג הוסיף: ״אנו פועלים ברשת פתאל להגדלת הצריכה באמצעים אנרגטיים, ידידותיים לסביבה וצמצום מזהמים, לכן היה זה אך טבעי לעודד שימוש ברכב חשמלי שתואם את תפיסת עולמינו לאחריות חברתית וסביבתית.  מדובר ביוזמה ברוכה עבורנו ועבור אורחינו אשר ייהנו מנוחות מרבית  בהטענת רכביהם בזמן חופשתם".

רונן יבלון, מנכ"ל EV-Edge: "כחברה המובילה והגדולה בישראל עם מעל 400 עמדות פעילות ברחבי הארץ, חתימת ההסכם עם רשת מלונות פתאל הינו צעד משמעותי ואסטרטגי בהמשך התרחבות ענף עמדות הטעינה החשמליות בהובלת EV-Edge. שוק הרכבים החשמליים בישראל צובר תאוצה בתקופה זו ובמקביל התאוששות מרשימה ומהירה של ענף המלונאות, ואנו גאים להוביל את המהפכה בצד תשתיות הטעינה. נמשיך לפעול עבור קהל לקוחותינו בפיתוח טכנולוגיות מותאמות ונגישות לרכב חשמלי, ולמען המגמה העולמית של חסכון ועידוד אנרגיות מתחדשות".

מארק ברגר, מנכ"ל בלינק צ'רצ'ינג מסר: "אנחנו מצפים בקוצר רוח לשיתוף הפעולה עם קבוצת מלונות פתאל כדי לה רחיב את האחיזה של בלינק בישראל. שוק הרכבים החשמליים בישראל בצמיחה מתמדת, ופריסה של הציוד שלנו, המתאים לתקן האירופאי, עמדות הטעינה Blink IQ 300, מספקת אפשרות מהירה ונוחה לטעינה של רכב חשמלי עבור אורחי המלון וכן עבור התיירים הרבים שמבקרים באתרי הנופש בהם ממוקמים המלונות. נהגים רבים יותר בוחרים לעבור לרכב חשמלי, ולכן אפשר לצפות שכאשר הם מטיילים, הם יחפשו מלונות שעונים על הצורך שלהם בעמדת טעינה חשמלית".

לפי דוח המחקר של מוסד 'שמואל נאמן', למחקר מדיניות לאומית, "תשתית לטעינת רכבים חשמליים בישראל", יידרשו עשרות אלפי עמדות טעינה ציבוריות תוך פחות מעשור. ההערכה היא שעד שנת 2025 יידרשו יותר מ-25,000 עמדות טעינה ציבוריות, כאשר בערים תל-אביב, חיפה וראשון לציון אפשר לצפות לביקוש של מאות עמדות טעינה ציבוריות תוך פחות מעשור. אין ספק עם כך, שההסכם הנ"ל יוכל לסייע במתן מענה על הצורך הגובר בתשתית זמינה לעמדות טעינה ציבוריות.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מלונאותמבזקיםפתאל החזקות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: