אא

הרכש נמשך: תלמה נסיעות נכנסת כשותפה בחברת "עולם אחר"

בדרך להנפקה, החברה של ארז שמול ממשיכה להתרחב, כאשר הפעם רכשה 27% מחברת התיירות "עולם אחר" של שלמה כרמל, המתמחה בטיולים גאוגרפיים עם אפשרות לרכישה של עד 49% ממניות החברה. כרמל: "זוהי חבירה אסטרטגית לגוף גדול ומצליח"

ארז שמול. צילום: רונן מחלב ארז שמול. צילום: רונן מחלב

חברת תלמה נסיעות של ארז שמול ממשיכה לגדול ולהרחיב את הפעילות העסקית שלה.

במסגרת מסע הרכישות של החברה, היא נכנסה כעת כשותפה עם חברת התיירות "עולם אחר", המתמחה בטיולים גאוגרפיים. תלמה נסיעות רכשה כ-27% מהחברה של איש התיירות הוותיק שלמה כרמל עם אפשרות לרכוש עד ל-49% ממניות החברה.

עולם אחר הוקמה ב-1995 ע"י איש התיירות הוותיק שלמה כרמל והיא מתמחה בין השאר בטיולים גיאוגרפים בקבוצות קטנות ולנוסעים עצמאיים ליעדים אקזוטים וייחודיים כמו טנזניה, אוגנדה, קניה, איי סיישל, וגם, טיולי ספארי באפריקה, טיולי ג'יפים ועוד.    

כרמל סיפר ל'פספורטניוז' על ההחלטה להכניס את תלמה כשותפה בחברה: "זוהי חבירה אסטרטגית לגוף גדול ומצליח שיביא לחיזוק המותג המצוין של עולם אחר שצבר מוניטין והכרה ע"י הנוסעים שלנו". כרמל הוסיף וציין כי המטרה בהכנסת תלמה היא בין השאר גם על מנת לפתוח יעדים נוספים לטובת הלקוחות של החברה.

כפי שחשפנו לראשונה ב'פספורטניוז' בתלמה נסיעות מתכננים להנפיק את החברה בבורסה, כאשר החברה זינקה מאוד בפעילותיה השונות במרוצת השנה האחרונה, כאשר מחזור המכירות שלה הולך וגדל. בשנה האחרונה רשמה 'תלמה' הישג משמעותי, כשניצבה בראש טבלת המכירות של ה-BSP, כשהובילה במכירת כרטיסי טיסה בין החברות הפועלות דרך המסלקה.

  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתלמה נסיעותארז שמולעולם אחר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: