אא

הרפורמה בתחבורה הציבורית מגיעה לאילת: בני 75 ומעלה ייסעו בחינם-מחירים מוזלים גם לצעירים

המנוי יאפשר נסיעה חופשית מאילת לב״ש וממנה לכל הארץ באוטובוסים ומשקף הנחה משמעותית לנוסעים שנאלצו לשלם עד עתה על נסיעות בודדות. שרת התחבורה: ״ מהפכת "דרך שווה" בתחבורה הציבורית מאפשרת לציבור בכל רחבי הארץ להנות ממנויים משתלמים״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock
לראשונה מבוגרים מעל גיל 75 יהנו מנסיעה חינם בכל התחבורה הציבורית, גם באילת. בני ובנות נוער עד גיל 18 יוכלו לרכוש את המנויים ב-50% הנחה, כמו גם אזרחים ואזרחיות ותיקים. תורחב ההנחה לזכאי וזכאיות ביטוח לאומי בערך הצבור, מ-33% כיום ל-50% הנחה. מנוי "חופשי אזורי" יאפשר לתושבי אילת נסיעות ללא הגבלה באוטובוסים, למרחק של עד 40 קילומטר מאילת (אזור הסחר החופשי), בעלות חודשית של 84.60 שקלים בלבד. מדובר בהוזלה משמעותית של כמעט 30 שקלים, לעומת המנוי "החופשי חודשי" הקיים כיום לתושבי אילת, בעלות של 113.5 שקלים. ילדים ונוער עד גיל 18 ואזרחים ותיקים יוכלו לרכוש את המנוי בחצי מחיר, בעלות של 42.3 שקלים בלבד. תושבי אילת יוכלו ליהנות גם ממנוי "חופשי ארצי" בעלות של 225 שקלים בלבד. המנוי יאפשר נסיעה חופשית מאילת לבאר שבע, וממנה לכל הארץ באוטובוסים. המנוי משקף הנחה משמעותית לנוסעים ולנוסעות, שנאלצו עד כה, לשלם על נסיעות בודדות בלבד, ומאחר ולא היה שום מנוי בין אילת לבאר שבע ושאר ערי הארץ.
אומיקרון בישראלאומיקרון בישראל
אוטובוס אגד. צילום: shutterstock ילדים, נוער, אזרחים ואזרחיות ותיקים יוכלו לרכוש את הכרטיס ב-50% הנחה, העלות של 112.50 שקלים בלבד. כמו כן, תושבי אילת יוכלו ליהנות ממנוי "חופשי ארצי" כולל רכבת, בעלות של 610 שקלים בלבד. הכרטיס יאפשר נסיעה חופשית בכל הארץ, בכל אמצעי התחבורה הציבורית, לאילת וממנה, לכל יעד בישראל. ילדים ונוער, אזרחים ותיקים יוכלו לרכוש את הכרטיס בחצי מחיר, בעלות של 305 שקלים בלבד. נסיעה בודדת בין אילת לבאר שבע תעלה 27 ₪ בלבד, ונסיעה למרכז הארץ תתאפשר במחיר של 68.5 שקלים, כפי שנהוג היום. המעוניינים בנסיעות המשך, יוכלו לרכוש מנוי "חופשי יומי" ארצי ב-74 שקלים ולנסוע ללא הגבלה מאילת לכל המדינה. כרטיס זה גם מאפשר נסיעה הלוך חזור באותו יום. שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, מרב מיכאלי: מהפכת "דרך שווה" בתחבורה הציבורית מאפשרת לציבור בכל רחבי הארץ להנות ממנויים משתלמים וכדאיים ואילת היא חלק מהמהפכה. במסגרת ההטבות והתעריפים שיש במודל החדש, גם האילתיות והאילתים נהנים מבשורה של ממש: מנויים משתלמים, כמו בשאר חלקי הארץ, לנסיעה מאילת ואליה.״ ראש עירית אילת, אלי לנקרי: מאפייניה הייחודיים של אילת והיותה העיר הפריפריאלית ביותר במדינת ישראל מעמידים אותה מול אתגרים מורכבים ויומיומיים. אני מודה לשרת התחבורה - מרב מיכאלי על ההכרה באתגרים אלה ועל כך שנענתה לפנייתי והעניקה גם לתושבי אילת את ההטבות והתעריפים של רפורמת "דרך שווה".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםאילת

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: