אא

השטיח המעופף משיקה חבילות נופש למרקש

״הישראלים יוכלו ליהנות בפעם הראשונה מחבילות נופש הכוללות טיסה עם כבודה, מלון והעברות״. מה כוללות החבילות והחל מאילו מחירים?

מרוקו. צילום: Depositphotos מרוקו. צילום: Depositphotos
חברת השטיח המעופף הודיעה על השקת חבילות נופש למרקש. כזכור, החברה הכריזה בשבוע שעבר על הפעלת קו ישיר למרקש שבמרוקו החל מ-3.8 בתדירות של טיסה שבועית בימי שלישי, כאשר החל מחודש ספטמבר, התדירות תעלה ל-4 טיסות שבועיות. אורן כהן מגורי, סמנכ"ל שיווק ומכירות בשטיח המעופף: "אם עד היום הישראלים טסו למרוקו בעיקר במסגרת טיולים מאורגנים, החל מחודש אוגוסט נפעיל קו ישיר למרקש, בטיסה שאורכה רק 5.5 שעות והישראלים יוכלו ליהנות בפעם הראשונה מחבילות נופש הכוללות טיסה עם כבודה, מלון והעברות  ל3-7 לילות באחת הערים היפות והמרתקות בעולם." עד היום, החברה הוציאה אלפי ישראלים לטיולים מאורגנים למרוקו והיא מתמחה ביעד זה. כעת, לראשונה, מציעה החברה לישראלים חבילות נופש מלאות למרקש, לצד מגוון של טיולים מאורגנים למשפחות, קבוצות או בודדים.   חבילות הנופש מוצעות ל-3/4/5/7 לילות, וכוללות העברות הלוך ושוב ונציג מקומי. מחיר לחבילת הנופש יהיה החל מ-699 דולר לאדם בחדר זוגי, כולל ארוחת בוקר. בשטיח המעופף מציעים גם את מגוון הטיולים המאורגנים שלהם ליעד ל-4/7/9/10 לילות. טיולים מאורגנים ימכרו החל מ-849 דולר לאדם. טיסות ישירות למרקש כולל כבודה יצאו בימים ראשון/שלישי/רביעי וחמישי במחיר החל מ-579 דולר לאדם. "יחד עם כל הטוב שיש למרקש להציע, תוכלו למצוא מלונות מעולים בדרגות אירוח שונות כאשר בכולם בולטת מתרבות האירוח המרוקאי המתאפיין בחום, נדיבות ושירות מצוין. ההתמחות של חברתנו במרוקו לאורך שנים רבות לצד הניסיון העצום שלנו בחבילות נופש מבטיחים לנוסעים חופשה קסומה ובלתי נשכחת באחד היעדים המדהימים בעולם. בדומה ליעדי אירופה הקלאסית, כמו לונדון ופריז, זמן הטיסה למרוקו הוא זהה ואף קיים יתרון למרחק הקצר שבין השדה לעיר - רק 15 דקות נסיעה", מסכם אורן כהן מגורי.

לרגל פתיחת הקו הישיר, ב-30 ביוני יופץ מגזין מיוחד של פספורטניוז עם כל מה שרציתם לדעת על מרוקו: מי צפוי לטוס אל היעד, כזמה יעלה כרטיס טיסה או טיול מאורגן? המלצות על אתרי חובה במדינה, בתי מלון, שווקים, מסעדות וגם היכן במרוקו אפשר להזמין מגרשי שדים להסיר קללה מעל ראשכם.

מרקש, מרוקומרקש, מרוקו
מרקש, מרוקו. צילום: דניאל כספי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותתיירותמבזקיםהשטיח המעופףמרוקו

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: