אא

השטיח המעופף תפעיל טיסות לרודוס וחבילות לחגים

בהמשך להודעה הבוקר (שני) על פתיחת רודוס לישראלים, מודיעה החברה כי תפעיל טיסות ישירות לאי היווני ותשווק חבילות נופש. החל ממתי ומה המחירים?

רודוס. צילום: 123rf רודוס. צילום: 123rf
כזכור, השטיח המעופף הודיעה בשבוע שעבר כי החלה לשווק חבילות נופש לתקופת החגים ליעדים ירוקים, שהחזרה מהם פטורה מחובת בידוד. היום (שני), מודיעה סיטונאית התיירות הוותיקה, בהמשך להודעת הרשויות ביוון לחברות התעופה בישראל כי ניתן לטוס גם לרודוס בטיסות ישירות מהארץ, כי בנוסף ליעדים כריתים, סלוניקי, ורנה, בורגס, זאגרב וקרואטיה החברה תתחיל להפעיל טיסות גם לרודוס. החברה תפעיל טיסות ישירות לאי החל מה-17.9 ותשווק מגוון חבילות במחירים שונים. מחיר לדוגמא לרודוס: מחיר לזוג + 2 ילדים בחדר לרודוס פאלאס בין התאריכים 20-24.9, על בסיס חצי פנסיון 449$ לאדם. "לפני כשבועיים פתחנו מחדש את הקו לבורגס, ולאחר שהוצאנו כבר מספר טיסות מלאות ליעד, החלטנו להרחיב את ההיצע למדינות ירוקות נוספות במיוחד לתקופת החגים האהובה כל כך על הישראלים לחופשה בחו"ל." מספר אורן כהן מגורי, סמנכ"ל השיווק והמכירות בשטיח המעופף: "כעת אנחנו שמחים שגם היעד הכי אהוב על הישראלים- רודוס, מצטרך לרשימה הזו. הישראלים התגעגעו לנפוש מעבר לים ואנחנו שמחים לחזור ולהביא ללקוחות שלנו את אותם יעדים מבוקשים במחירים ובתנאים נוחים ומשתלמים לחגים."

מהשטיח המעופף נמסר כי ניתן לבטל חופשה/טיסה עד 7 ימי עסקים מרגע ביצוע ההזמנה ללא דמי ביטול. במקרה של ביטול ברגע האחרון עקב תוצאה חיובית לבדיקת הקורונה או כניסה לבידוד כנגד אישור ממשרד הבריאות, יגבו דמי ביטול של 250 דולר לאדם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםהשטיח המעופףרודוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: