אא

השכרת רכב בחו"ל – כל מה שרציתם לדעת ולא יצא לכם לשאול

שירותי השכרת רכב בחו"ל מאפשרים לכם להיות ניידים ולהגיע מכל מקום ולכל מקום במהלך ימי הטיול והבילויים שלכם, עם כל אחד ואחת מבני המשפחה או החברים שנמצאים איתכם בטיול. אספנו לכם כמה מן השאלות הנפוצות ביותר בתהליך השכרת רכב בחו"ל

צילום: Pixabay
צילום: Pixabay
מדיניות השמיים הפתוחים שמנהיגה מדינת ישראל בשנים האחרונות, הביאה לעלייה אסטרונומית בכמות התיירים הישראלים אותם ניתן לראות ברחבי העולם. בהדרגה, ולאור היכולות הכלכליות של מטיילים רבים, התייר הישראלי הממוצע מעוניין לצאת לטיולי חוויה איכותיים וארוכים יותר. והמשמעות מבחינתן של משפחות מטיילים רבות היא אחת – פנייה לעזרת שירותי השכרת רכב בחו"ל לקראת כל חופשה אליה אתם רוצים לצאת. במקום להיות תקועים בתוך הערים הגדולות, שירותי השכרת רכב בחו"ל מאפשרים לכם להיות ניידים ולהגיע מכל מקום ולכל מקום במהלך ימי הטיול והבילויים שלכם, עם כל אחד ואחת מבני המשפחה או החברים שנמצאים איתכם בחו"ל.

חמשת השאלות הכי חשובות בתהליך השכרת רכב בחו"ל

חלק לא מבוטל מהמשפחות שיוצאות לטיולי כוכב בחו"ל ורוצות להשתמש בשירותי השכרת רכב בחו"ל מוצאות את עצמן מתמודדות עם שאלות ותהיות דומות. על מנת לעזור לכם לבחור את השירותים המתאימים ביותר לצרכים שלכם, אספנו לכם כמה מן השאלות הנפוצות ביותר וצוותי המומחים שלנו יענו לכם עליהן בצורה המפורטת ביותר: 1. האם ניתן להשכיר רכב בכל גיל? באופן עקרוני, מדינות רבות ברחבי העולם משיטות הגבלות שונות על גילאי המשכירים של רכבים בתחום השיפוט שלהן. באופן מתבקש לא ניתן להשכיר כלי רכב לאדם מתחת לגיל 18, בכל מדינות תבל. ואולם, ישנן מדינות רבות שלא מוכנות לספק שירותי השכרת רכבים גם לנהגים מתחת לגל 21. לפיכך, אנו ממליצים לכם לבחון מבעוד מועד את ההגבלות והתקנות במדינה אליה אתם מתכננים לנסוע, באמצעות חיפוש מהיר באינטרנט. 2. האם אתם יכולים לבחור איזה רכב להשכיר? אכן כן. כמעט כל אחת מחברות השכרת הרכבים הגדולות שפועלות בעולם, מחזיקה אתרים מקומיים והמציעים לקהל הרחב להנות מאפשרויות בחירה רבות בעת הזמנת שירות השכרת רכב. כמובן שההחלטה תלויה בתקציב שלכם ובצרכים הפיזיים של כמות מושבים למטיילים הנוספים, ולכן חשוב להבטיח שהרכב עומד בכל התנאים ולא משנה מה הוא הדגם. מטיילים רבים רואים בזאת, הזדמנות לנהוג על כלי רכב יוקרתיים שלא ניתן לחלום עליהם כאן, בישראל. 3. האם ניתן לשלם על הרכב מבעוד מועד? כן והאמת זו היא גם העדפה של חברות השכרת רכב רבות. ככל ואתם מוכנים להתחייב לחברת השכרת הרכב על מועד האיסוף וההחזרה של המכונית, ויש לכם כבר כרטיסי טיסה שרכשתם מראש, ייתכן ותרצו לשלום כבר עכשיו על השירותים ולא למשוך את התשלום ליום ההשכרה עצמו. החברות מצידן, יכולות להציע לכם הנחה במסגרת זו ואף לאפשר לכם לקבל תנאי השכרה טובים יותר. 4. האם אתם חייבים להחזיק רישיון נהיגה בין לאומי? הרוב המוחלט של מדינות אשר מאפשרות לבעלי רישיון נהיגה להשכיר כלי רכב בשטחן, דורשות מבעל הרישיון להגיע אל מדינת היעד מצויד ברישיון בין לאומי בתוקף. זה הוא מסמך המתרגם הלכה למעשה את רישיון הנהיגה הישראלי שלכם והוא תקף לשנה מיום הנפקתו. כך שאתם נדרשים להבטיח שיש ברשותכם מסמך שכזה ביום הטיסה עצמו. 5. האם ניתן לנסוע עם המכונית בכמה מדינות? בתוך גבולות האיחוד האירופי, שם מטיילות חלק גדול מאוד מהמשפחות הישראליות, יש אפשרות לשמור על רצף נסיעה קבוע ולהגיע למקומות מיוחדים ומרתקים, גם אם הם נמצאים במדינות שונות. ואכן, מרבית חברות ההשכרה מאפשרות לכם לעבור בין מדינות שונות ולהנות מהנופים המשגעים של אירופה. יחד עם זאת, חיוני לשים לב לשינויים בהסדרי הנהיגה בין מדינות שונות, לחוקי התנועה ולאכיפת התנועה. כמו כן ודאו כי אתם מתאמים את נקודת ההחזרה של כלי הרכב למסלול הטיול שלכם ובמידת הצורך גם מבצעים התאמות אל מול חברת ההשכרה.

תהליך ההשכרה הנכון ביותר – הוא תהליך ההשכרה הבטוח ביותר

כעת, כאשר יש לכם מענה מפורט על כלל השאלות שמטרידות נוסעים לחו"ל, אתם יכולים להתחיל לחפש את חברת ההשכרה שלכם. בין שמדובר על פנייה אל אחת מהחברות הגדולות והמוכרות בעולם, ובין שמדובר על חיפוש חברות מקומיות קטנות יותר בעזרת רשת האינטרנט. תהליך ההשכרה כולו מושתת על הבחירות שלכם בחברות השכרה ואתם רוצים לשמור לעצמכם את כל הזכות לבחור רכב נכון בתנאים שלכם. ולכן, אל תהססו. לשאול, לחקור, להתייעץ, להתעניין. ככל ותעמיקו להבין מה הם הצרכים שלכם בימי הטיול, כך ההחלטות שתיקחו תהינה נכונות יותר ותשתלמנה ברגע שבו תצאו מאזור הנוחות שלכם ותבלו ימים ארוכים בנסיעות עם כל בני המשפחה שלכם. ההמלצה החמה שלנו היא קודם כל להבין כמה נוסעים עתידים לקחת חלק בטיול וכמה נהגים יכולים לקחת את אחריות ההגה על עצמם. כך, ניתן יהיה לבחור את דגם המכונית הנכון לכם, כמו גם את מסלול ההשכרה בעלות המאוזנת ביותר. ככל ויש לכם אפשרות להוסיף עוד נהגים לביטוח של כלי הרכב, כך חלוקת נטל הנהיגה תהיה שווה יותר ונהגים עייפים לא יעלו על ההגה – החלטה מצילת חיים של ממש.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: צרכנות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: