אא

השלכות הקורונה: גידול משמעותי בהזמנות מקוונות של מוצרי תיירות

לתשומת לב סיטונאי התיירות וסוכני הנסיעות, מנכ"ל TUI, תאגיד התיירות הגדול בעולם, מציג שאלה רטורית: "במשבר שאנשים יושבים בבית ועושים רכישות דיגיטליות, האם הם יחזרו למשרד במרכז העיר?"

פריס. צילום: 123rf פריס. צילום: 123rf
פרידריך יוסן, מנכ"ל TUI, תאגיד התיירות הגרמני-אנגלי הגדול בעולם, שהמטה הראשי שלו בעיר הנובר, תיאר את הקושי העובר על פעילות התאגיד נוכח משבר הקורונה. בין השאר, הכריז יוסן על קיצוץ של 30% בהוצאות התאגיד, שעלול להשפיע על משרותיהם של כ-8,000 מעובדי TUI, המעסיקה יותר מ-71 אלף עובדים, ולאור המצב הוא אינו צופה התאוששות מלאה בענף תיירות לפני שנת 2022. "אני חושב שאת ההשפעות הגדולות ביותר בשינוי התנהגות הלקוחות נראה ברכישות מקוונות ובנסיעות עסקיות," אמר יוסן, והוסיף המחשה מניסיונו האישי. "אני עובד במשרד ביתי כבר ארבעה שבועות וחוסך הרבה זמן. נראה לי שזה האפקט המחליף לטווח הארוך. במשבר שאנשים יושבים בבית ועושים רכישות דיגיטליות, האם הם יחזרו למשרד במרכז העיר?" אכן שאלה רטורית, שהתשובה עליה ברורה וחד משמעית. והמסקנות הבלתי נמנעות של יוסן, אותן צפוי לישם תאגיד TUI: "אם יותר אנשים עוברים לרשת, אנו נגיב בהתאם... כחברה צרכנית אנו צריכים להיות היכן שהלקוחות נמצאים... באופן מציאותי נראה פעילות רב ערוצית, אך יותר ויותר רכישות תהיינה מקוונות... אנו הופכים את האפליקציה שלנו ליותר ידידותית, עשירה ומתאימה. כאן אני רואה את המהפכה הגדולה ביותר". ואין ספק שמסקנות אלה חייבות לעמוד לנגד עיניהם של סיטונאי התיירות וסוכני הנסיעות באשר הם.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: סוכני נסיעותמבזקיםגרמניהאנגליההנובר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: