אא

השפעת התחרות: אל על גדלה בנוסעים לאמריקה, וירדה בתנועה באירופה

עליה ברבעון השלישי של השנה לאל על בתנועת הנוסעים לאמריקה, אולם בעוד כלל תנועת הנוסעים לאירופה גדלה בכ- 10%-15% החברה רשמה ירידה. תנועת הנוסעים לאסיה ואפריקה גדלה בכ- 22% ושל אל על ב- 1%

אל על. צילום: עידו וכטל אל על. צילום: עידו וכטל
תנועת הנוסעים ממשיכה לעלות בנתב"ג ומסתבר שהגדלת הפעילות של חברות התעופה הזרות השונות (והלוא קוסט) פגעה בחברת אל על בעיקר בקווים לאירופה, בעוד שבפעילות בקווים לארה"ב החברה שומרת על יציבות. סך כל תנועת הנוסעים בקווים לאירופה גדלה בכ- 10% ברבעון השלישי של 2018, לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כאשר בתנועת הנוסעים למדינות מרכז ומזרח אירופה נרשם גידול של כ- 15%. הגידול בתנועת הנוסעים למדינות אגן הים התיכון, טורקיה (4%) ויוון (19%). אל על רשמה קיטון של 2% בתנועת הנוסעים לאירופה, לעומת הרבעון המקביל אשתקד. בנתיבים לאמריקה, סך כל תנועת הנוסעים גדלה ברבעון השלישי בכ- 9% לעומת הרבעון המקביל, כאשר תנועת הנוסעים של אל על גדלה אף היא ב- 9% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

  בתנועת הנוסעים בקווים לאסיה ואפריקה נרשם גידול בכ- 22% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וזאת בעיקר בשל גידול בפעילות חברת היינאן, תחילת פעילותה של אייר אינדיה, וכן תחילת פעילותה של חברת ארקיע בקו ת"א-בנגקוק בסוף חודש יולי. תנועת הנוסעים של אל על כולל טיסות המשווקות על ידי סאן דור לכלל הקווים לאסיה ואפריקה עלתה בכ- 1% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלסאן דור

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: