אא

השת"פ החדש של אל על עם ATLAS AIR

חברת מטוסי המטען תעמיד לרשות חטיבת המטענים של אל על מטוס מטען מסוג בואינג 747, אשר יאפשר לחברה להגדיל את היצע הקיבולת ללקוחות בנתיב ליאז'-ת"א-ליאז'

צילום: 123rf| צילום: 123rf|
חטיבת המטענים של אל על בראשות רונן שפירא, מנהל החטיבה, קיימה אירוע מקצועי בו הציגה שיתוף פעולה חדש עם חברת ATLAS AIR. במסגרת שיתוף הפעולה, ATLAS AIR, חברת מטוסי המטען השלישית בגודלה בעולם, תעמיד לרשות חטיבת המטענים של אל על מטוס מטען מסוג בואינג 747 אשר יפעל בעיקר בנתיב ליאז'-תל אביב-ליאז' ויאפשר לחברה להגדיל את היצע הקיבולת ללקוחות בנתיב זה. באירוע השתתפו בכירי חטיבת המטענים של אל על ובנוסף למנהל החטיבה רונן שפירא, גם גל עמית, מנהל מסחר ושירות לקוחות בחטיבה. באירוע נכחו גם גרהאם פרקינס, סמנכ"ל השיווק והמכירות של חברת ATLAS AIR לאזור המזרח התיכון ואירופה ובכירים בשוק המטען בישראל, ביניהם רפי רוזלס, מנכ"ל DHL ישראל, ראובן קריאף, הבעלים של חברת קריאף, סיגל מנהיים קצוביץ, מנכ"לית DSV, מוטי ארבל, מנכ"ל חברת ACI, רונן אזולאי, משנה למנכ"ל אוריין ועוד.  
רונן שפירא וגרהאם פרקינסרונן שפירא וגרהאם פרקינס
  רונן שפירא, ציין באירוע כי: "אל על ממשיכה להפעיל מטוס מטען הנועד לספק ללקוחות אל על שירות לכל סוגי המשלוחים. אל על מובילה את שוק המטען בישראל, ולפיכך מחויבת לספק ללקוחות מגוון פתרונות, הן במטוסי מטען ייעודי והן במטוסי הדרימליינר". שפירא הוסיף: "החיבור עם חברת  אטלס הינו אסטרטגי, יחבר את אל על לרשת הנתיבים שלה ויסייע לה לספק ללקוחות לוח זמנים יציב." חברת ATLAS AIR האמריקאית, הינה בעלת רשת נתיבים ענפה, וצי המטוסים שלה כולל, בין היתר, כ-50 מטוסי מטען מסוג בואינג 747.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםאל עלATLAS AIR

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: