אא

התאחדות האטרקציות התיירותיות מודיעה על פתיחת אטרקציות שלא מופיעות במתווה

בתגובה לפרסום מתווה פתיחת אטרקציות אמש (שני) על ידי משרד הבריאות: התאחדות האטרקציות התיירותיות בישראל הודיעה כי אינה מקבלת את המתווה ותפתח החל מיום שישי הקרוב אטרקציות שלא מופיעות במתווה, עם תו סגול: "אין שום הצדקה בריאותית או הגיונית, שלא לאשר את פתיחת כל האטרקציות בתו סגול"

אילת. צילום 123rf אילת. צילום 123rf

לאחר שלא נפתחו האטרקציות כמובטח לצד המוזיאונים והקניונים בחודש שעבר, על אף שהתקבלו הנחיות המנחות את מנכ"ל משרד הבריאות לאפשר פתיחת אטרקציות בתו סגול, ועם פרסום המתווה החלקי אתמול, שלא נותן מענה לרוב האטרקציות, הודיעה התאחדות האטרקציות התיירותיות בישראל על פתיחתן ביום שישי הקרוב, 19.3, בתנאי התו הסגול.

 "משרד הבריאות זורה חול בעיניי הציבור", כך נמסר מההתאחדות, "לא יעלה על הדעת, שמצד אחד מדברים על המשך הקלות במשק והסרת מסכות – כפי שההיגיון והנתונים על התחלואה מאפשרים, ומצד שני לא מאפשרים לכל האטרקציות לפתוח בתו הסגול, למרות שהילדים כבר מסתובבים חופשי בכל מקום, ואף מבלבלים את הציבור עם מידע על תו ירוק ובדיקות מהירות.

בהתאחדות הסבירו: ״רוב רובם של לקוחות האטרקציות הם ילדים, שלא יכולים להתחסן. עלות בדיקות מהירות לעיתים עולה על עלות הביקור באטרקציות. עסקים, שהיו סגורים בין חצי שנה לשנה, לא יוכלו לממן את עלות הבדיקות המהירות, ומשפחות לא יממנו כפל מחיר, שיכלול כניסה לאטרקציה ולבדיקה מהירה, מה גם שרוב המשפחות יעדיפו להימנע מבדיקת קורונה לילדים הצעירים, 'רק כדי ללכת בספונטניות לאטרקציה'.״

״לאור הקריסה הכלכלית של הענף רגע לפני חופשת הפסח, שהיא מקור קריטי להכנסות העונתיות של אתרי הבילוי והנופש, שרובם נמצאים בפריפריה ומעסיקים עשרות אלפי עובדים, הודיעו אטרקציות רבות להתאחדות על כוונתן לפתוח ולקבל מבקרים לפי התו הסגול. אנו קוראים לראש הממשלה להתערב ולהנחות את משרד הבריאות לנקוט בקריטריונים אחידים לכל העסקים ולאפשר מיידית רשמית פתיחת כל האטרקציות, באשר הן, באופן בטוח ואחראי לפי קריטריוני התו הסגול שקבע משרד הבריאות".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותמבזקיםאטרקציות תיירותיות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: