אא

תיירות הפנים בירושלים שוברת שיאים

גידול של 32% במספר לינות התיירים, ו-12% במספר לינות הישראלים במלונות ירושלים בשנה החולפת לעומת שנת 2016. אילנית מלכיאן, הממונה על התיירות בעיר ירושלים: "הצלחנו להפוך את ירושלים ליעד תיירותי בינלאומי גם בתחומי התרבות והספורט"

|צילום  -רונן טופלברג |צילום -רונן טופלברג

התיירות בירושלים שוברת שיאים: בין השנים 2017-2012 הגיעו לירושלים כ- 75% מהמבקרים שנכנסו לישראל, ונרשם גידול של 26%  במספר הלינות הכולל של בעיר.

בשנת 2017 נרשם גידול של 32% במספר לינות התיירים, ו-12% במספר לינות הישראלים במלונות התיירות בירושלים לעומת שנת  2016.

העלייה בתיירות הינה פועל יוצא של עבודה משותפת של משרד ירושלים ומורשת, עיריית ירושלים ושל הרשות לפיתוח ירושלים הפועלות לעידוד התיירות וקיום אירועי ספורט בינלאומיים בעיר המושכים  אליהם תיירים רבים.

במסגרת שבוע האופניים של העיר יתקיימו בסוף חודש אפריל אירועי האופניים הצפויים למשוך ישראלים רבים ואורחים מחו"ל. בין האירועים הבולטים: "סובב יס פלאנט ירושלים", ה"GIRO D'E ITALIA" וה"GFNY- GRAND FONDO NEW YORK" -מרתון אופני הכביש היוקרתי שמגיע לראשונה לישראל ויציע מסלולים של 70 ו-130 ק"מ.

על פי הצפי האירועים צפויים לתרום לתפוסה של כ85%  במלונות ולמשוך אליהם כ-250 רוכבים מ-20 מדינות שונות ובהן : ארה"ב, הולנד, ברזיל, קנדה, גרמניה, דרוא"פ, מקסיקו ועוד.

אילנית מלכיאור, הממונה על התיירות בירושלים: "במסגרת ההתפתחות התיירותית של העיר ירושלים שעברה מהפכה בשנים האחרונות הצלחנו להפוך את ירושלים ליעד תיירותי בינלאומי גם בתחומי תרבות וגם בתחומי ספורט. כך לדוגמא השנה ארועי הספורט ה"GFNY" , ה-GIRO  "סובב יס פלאנט ירושלים" הנערכים במסגרת שבוע מרוכז והמרתון שהפך כבר למסורת בעיר, הופכים את ירושלים ליעד תיירותי ספורטיבי מהמובילים ואטרקטיבים בעולם. ה GFNY צפוי להפוך לאירוע שנתי שימשוך אליו תיירים רבים מדי שנה. בשנים האחרונות חל גידול של כ--40% בתיירות הנכנסת לירושלים בעקבות האירועים הללו. לצד גידול והוספה של למעלה מ5000חדרי מלון בעיר בחומש הקרוב הנותנים מענה לביקוש". צילום  -רונן טופלברג.

צילום -רונן טופלברג

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בארץמבזקיםכללי

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: