אא

בריטניה אדומה? וויז אייר משיקה קו יומי שני מת״א ללונדון

הקו החדש של חברת הלואו קוסט ההונגרית, לשדה התעופה גטוויק שבבירת אנגליה, מצטרף לקו היומי הקיים של וויזאייר לשדה״ת לוטון ויחל לפעול ב-27 במרץ 2022

לונדון. צילום: פספורטניוז לונדון. צילום: פספורטניוז
חברת Wizz Air, תפעיל קו  יומי ישיר נוסף מישראל ללונדון. הקו החדש של חברת הלואו קוסט ההונגרית, לשדה התעופה גטוויק מצטרף לקו הקיים של וויזאייר לשדה התעופה לוטון שבלונדון ויחל לפעול ב-27 במרץ 2022. פאולינה גוסק, מנהלת התקשורת בוויזאייר: "אנו נרגשים להודיע היום על הרחבת הרשת שלנו על ידי הוספת הקו הנוסף מתל אביב לאחד היעדים הקלאסיים והפופולריים ביותר בעולם. הנוסעים עם וויזאייר יכולים להיות בטוחים כי הם מטיילים עם חברה מובילה באמצעי בטיחות ובריאות מתקדמים". בוויז אייר מדגישים כי נוסעים יכולים להוסיף את שירות ה-Wizz Flex לכרטיס הטיסה, בעזרתו ניתן לשנות את יעד ותאריך הטיסה שלהם, ללא קשר לנסיבות. ״השירות מספק הגנה נוספת על כרטיסי הטיסה של הלקוחות במיוחד בזמנים לא צפויים אלו,״ נמסר על ידי חברת וויז אייר. כרטיסים ניתן לרכוש כבר באתר וויזאייר ובאפליקציית Wizz.

מאז תחילת משבר הקורונה בחודש מרץ 2020, הקימה וויזאייר 18 בסיסים והוסיפה 300 קווים לרשת הקווים שלה וכעת היא מגדילה גם את כוח האדם שלה.

החברה מתכוננת לשלש את צי המטוסים שלה ולהגיע ל-500 מטוסי איירבאס במהלך העשור הקרוב, ומציעה אלפי משרות נוספות לטייסים ןאנשי צוות, כדי לעמוד בתוכניות הצמיחה של החברה ובהתאם להתרחבות רשת הקווים שלה שמכילה כבר יותר מ-1000 קווים המגיעים ל-197 יעדים ב-49 מדינות – בכך עקפה וויזאייר את נפח הפעילות שלה מלפני הקורונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםWIZZ AIRוויז אייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: