אא

וויז אייר: שתי טיסות בשבוע לוורנה החל מספטמבר

בעקבות פתיחת שמיי בולגריה לישראלים, חברת הלואו קוסט ההונגרית וויז אייר מודיעה כי תפעיל שתי טיסות שבועיות לוורנה שבבולגריה החל מהשבוע הראשון של חודש ספטמבר

וויז אייר. צילום: יח"צ וויז אייר וויז אייר. צילום: יח"צ וויז אייר

בעקבות המתווה לפתיחת השמיים, חברת הלואו קוסט ההונגרית Wizz Air מודיעה היום (א') כי החל מהשבוע הראשון של ספטמבר תפעיל שתי טיסות שבועיות לוורנה שבבולגריה. האחרונה נכללת ברשימת המדינות אליהן ישראלים מורשים לטוס ללא צורך בכניסה לבידוד עם החזרה לארץ לצד קרואטיה ויוון (אתונה, כרתים, סלוניקי וקורפו). כמו כן, תפעיל שתי טיסות שבועיות (במקום טיסה אחת כיום) מנתב"ג לסופיה בסוף חודש אוגוסט.

בשבוע שעבר הכריזה שרת התחבורה, מירי רגב, במסיבת עיתונאים שכינסה בנמל התעופה בן גוריון, על פתיחת השמיים החלקית. “מדינות ירוקות אינן ששות לקבל אותנו. הצלחנו בעבודה מאומצת של משרד החוץ לאפשר לישראלים להיכנס ל’שתיים וחצי’ מדינות: בולגריה, קרואטיה ולחלק מיוון. אומנם השמיים נפתחים ל’שתיים וחצי’ מדינות אבל גם זו בשורה טובה”, אמרה רגב. לדבריה וכפי שכבר פורסם במהלך היום הישראלים יוכלו להיכנס ל-4 יעדים ביוון: אתונה, כרתים, סלוניקי וקורפו. התיירים שייכנסו ליוון יצטרכו לעבור בדיקות קורונה בהגיעם ליוון. סיכמתי עם משרד הבריאות שכל שבועיים נודיע על מדינות חדשות”, אמרה רגב במסיבת העיתונאים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםWIZZ AIRוויז אייר

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: