אא

וירג'ין אטלנטיק מחדשת את טיסותיה לישראל

חברת התעופה חוזרת היום לנתב"ג עם 3 טיסות בשבוע והחל מנובמבר צפויה לחזור למתכונת של טיסה יומית מת"א ללונדון. כיצד מתכוונת החברה להפתיע נוסעים שיחגגו יום הולדת ביום הטיסה במהלך חודש ספטמבר?

וירג'ין אטלנטיק. צילום: 123rf וירג'ין אטלנטיק. צילום: 123rf
לאחר שקיבלה את כל האישורים הנדרשים ל"תוכנית החילוץ" שהציגה בסך 1.2 מיליארד ליש"ט, חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק חוזרת היום (שני) להפעיל מחדש את הקו לישראל עם 3 טיסות שבועיות. במהלך חודש נובמבר צפויה החברה לחזור למתכונת של טיסה יומית. מהחברה נמסר כי כחלק מהערכות לביקושים הגבוהים בקו בחודשים הקרובים, הן מישראל והן מלונדון, קיבלה החברה החלטה לשדרג את צי המטוסים בקו לדרימליינר 787 שיחליף את ה-A330. לדברי שי וייס, מנכ"ל וירג׳ין אטלנטיק, "במהלך הסופ"ש האחרון קיבלנו את כל האישורים הנדרשים ליישום תוכנית החילוץ של החברה, מה שיאפשר לנו להמשיך ולתפעל את החברה באופן שוטף על פי הסטנדרטים הגבוהים שלקוחותינו מכירים. בתוך כך, אני שמח באופן אישי על הפעלתו מחדש של קו הטיסות של וירג'ין אטלנטיק בין תל אביב ללונדון שיחל לפעול החל ממחר במתכונת של 3 טיסות שבועיות ובנובמבר ככל שיתאפשר נחזור להפעיל את הקו במתכונת רגילה של טיסה יומית. אני וחברת וירג’ין אטלנטיק מאחלים לכם שנה טובה".
שי ויס, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיקשי ויס, מנכ"ל וירג'ין אטלנטיק
"במהלך הסופ"ש האחרון קיבלנו את כל האישורים הנדרשים". שי ויס. צילום: יח"צ חברה עוד נמסר כי כחלק מחגיגות השנה לפעילותה בישראל, שיחול ב-25 בספטמבר, בכוונת החברה להפתיע חלק מנוסעיה מישראל - בכל טיסה במהלך חודש ספטמבר נוסע אחד שיש לו יום הולדת ביום של הטיסה או מי שחוגג בתאריך הקרוב ביותר ליום הטיסה, יקבל שידרוג למחלקת עסקים ללא תוספת תשלום. כמו כן, ממשיכה החברה להציע ללקוחותיה ללא תשלום ביטוח מקיף של חברת Allianz Assistance כנגד וירוס הקורונה, שאינו מותנה בגיל הנוסע, במחלקה בה הוא טס, ביעד אליו הוא טס או במשך השהייה בו. הפוליסה תקפה ליציאות עד 31 במארס 2021, כולל הזמנות שבוצעו קודם לכן בתנאי שתאריכי היציאה עומדים בטווח הזמנים הנ"ל.  

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוירג'ין אטלנטיק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: