אא

וירג'ין אטלנטיק תחדש טיסות לת"א ב-6 בספטמבר

חברת התעופה, שתחדש את טיסותיה בקו לונדון-ת"א לקראת החגים, הגישה אמש בקשה לסעיף 15 בחוקי ארה"ב התומך בארגון מחדש של מבנה ההון של חברת התעופה. דובר החברה: "אנו צופים שתכנית שינוי מבנה ההון תיכנס לתוקף בספטמבר"

צילום: 123rf צילום: 123rf

וירג'ין אטלנטיק נכחה אמש (4 באוגוסט) בבית המשפט בניו יורק כחלק מהליך פורמלי לאישור לשינוי מבנה הון בהתאם לסעיף 26(A) של חוק החברות של אנגליה מ-2006. תהליך זה נערך בתמיכתם של רוב נושי החברה.

בעקבות שימוע שנערך אתמול לחברה בבריטניה, הוחל בביצוע הליכי שינוי מבנה ההון גם בארה"ב בהתאם לסעיף 15 בחוקי ארה"ב. הליכי עזר אלה בארה"ב החלו בכפוף לתקנה המאפשרת לבתי משפט בארה"ב להכיר בתהליכי ארגון מחדש הנערכים מחוץ לארה"ב. יש לציין כי לא מדובר בבקשה להגנה מפני נושים עקב פשיטת רגל לפי סעיף 11, אלא בבקשה התומכת בארגון מחדש של מבנה ההון של חברת התעופה, שהינה חברה אנגלית, לפי סעיף 26A של חוק החברות האנגלי מ-2006.

בשימוע זה קיבלה וירג'ין אטלנטיק צו מבית המשפט לכנס אסיפה של הנושים שיושפעו מהשינוי. אסיפה זו תתכנס ב-25 באוגוסט ותכלול את הצבעת הנושים על תכנית השינוי.

דובר חברת וירג'ין אטלנטיק מסר: "על מנת לקדם את שינוי מבנה ההון של חברת התעופה, שהינה ישות פרטית ונזילה, תהליך שינוי מבנה ההון טעון אישור לפי סעיף 26A של חוק החברות האנגלי מ-2006, הדורש קבלת אישורם של הנושים הרלוונטיים לפני ביצוע התהליך. מאחר ורוב בעלי השליטה כבר אישרו את התהליך, אנו צופים שתכנית שינוי מבנה ההון תיכנס לתוקף בספטמבר. אנו בטוחים בתכנית ובהצלחתה".

בתוך כך וירג'ין אטלנטיק מעדכנת את תאריכי הפתיחה של יעדים נבחרים ברחבי העולם, בהם קו לונדון-ת"א שיחודש ב-6 בספטמבר, בסמיכות לחגי תשרי. בין היעדים הנוספים שיושקו בספטמבר: לונדון-סן פרנסיסקו (8.9), לונדון-אטלנטה (15.9) והקו מלונדון/מנצ'סטר לאורלנדו (6.10). יעדים אלו יצטרפו ליעדים שכבר פעילים כמו: ניו יורק, הונג קונג, ברבדוס ולוס אנג'לס.

באחרונה הודיעה וירג'ין אטלנטיק על תכנית חילוץ שקיבלה את אישורם של בעלי המניות, במסגרתה יוזרם לחברה סכום של 1.2 מיליארד ליש"ט במהלך 18 החודשים הקרובים, בין היתר, גם ממשקיע פרטי חדש, מה שיאפשר לחברה להמשיך ולפעול לקראת חזרה לרווחיות החל מ-2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תעופהמבזקיםוירג'ין אטלנטיק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: