אא

וירג'ין אטלנטיק מחדשת את טיסות הנוסעים

חברת התעופה תחזור להפעיל טיסות נוסעים החל מ-20 ביולי בקוים מהית'רו לאורלנדו, הונג-קונג, לוס אנג'לס, ניו יורק ושנגחאי. ערכת היגיינה אישית תחולקת לכל הנוסעים

וירג'ין אטלנטיק. צילום: יח"צ וירג'ין אטלנטיק. צילום: יח"צ
חברת התעופה וירג'ין אטלנטיק תחדש את טיסות הנוסעים מנמל התעופה הית'רו (טרמינל 2) ב-20 ליולי. בקווים לאורלנדו והונג קונג והחל מה-21 ליולי תחל לטוס לניו-יורק (JFK), לוס אנג'לס ושנגחאי.בשבועיים הקרובים תפרסם החברה רשימת יעדים נוספת לחודש אוגוסט. בכוונת החברת ליישם מספר צעדים להתמודדות עם מגבלות הבריאות החדשות הכוללים: צ'ק אין מהבית, אימוץ שיטות ניקוי משופרות ויסודיות בתהליכי הצ'ק אין למזוודות והעלייה למטוס. כמו כן, כל המטוסים יעברו ריסוס אלקטרוסטטי של חומרי חיטוי ברמה הגבוהה ביותר באזור הקבינה, השירותים והמטען. תהיה הקפדה יתרה על מרחק בין הנוסעים במיוחד במהלך הצ'ק-אין והעלייה למטוס. במטוס עצמו יידרשו הנוסעים לעטות מסיכה. מעבר לכך, תספק החברה חבילת היגיינה אישית, שתכיל מסכות פנים, מגבוני שטח וג'ל חיטוי.
Virgin Atlantic A330 Virgin Atlantic A330
Virgin Atlantic A330 צילום: מלווין נילסון יואה ג'רווינן, סמנכ"ל המסחר הראשי בוירג'ין אטלנטיק, ציין: "כשמשבר הקורונה מתייצב והביקוש חוזר לאיטו, אנו מצפים לקבל את פני הלקוחות בחזרה ולהטיס אותם בבטחה ליעדים האהובים עליהם. כדי להבטיח את בריאותם ובטיחותם של לקוחותינו ועובדינו, אנו מכניסים אמצעים חדשים בכל נקודה במסע כדי להציע שקט נפשי מההמראה ועד לנחיתה". ג'רווינן מוסיף: "הטיסות הראשונות תצאנה לאורלנדו והונג קונג ב-20 ביולי. עם זאת, אנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות, בפרט את מגבלת הטיסות שמדינות רבות עדיין מקיימות, לרבות מדיניות ההסגר של 14 יום לתיירים שנכנסים לבריטניה. אנו יודעים שככל שמשבר Covid-19 (נגיף הקורונה) ישכך, תחום התעופה יהווה גורם חיוני להתאוששות הכלכלית של בריטניה. לפיכך, אנו קוראים לגישה רב שכבתית של משרדי הבריאות ורשויות שדות התעופה להפעלת אמצעי ביקורת ומיפויים מכניסתם של הנוסעים לשדה ועד לעלייתם למטוס, מה שיאפשר הפעלה מוצלחת ובטוחה של טיסות בינלאומיות לכלל הנוסעים. בשבועיים הקרובים בכוונתנו להכריז על תחילת הפעלתם של יעדים נוספים לחודש אוגוסט".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מבזקיםחדשות עולמיותוירג'ין אטלנטיק

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: